۰ نفر
۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵
جان باختن ۹ نفر در تصادفات جاده‌ای همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تا پایان چهارمین روز از بهار، بیش از 6 میلیون و 290 هزار خودرو در جاده های استان همدان تردد داشتند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از 2 میلیون تردد، معادل 65 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تا پایان چهارمین روز از فروردین متاسفانه 9 نفر در تصادفات جاده‌ای همدان جان خود را از دست دادند.

وی با اعلام اینکه بیشترین تصادفات جاده ای با 5 کشته مربوط به روز 29 اسفندماه سال 96 بوده، خاطرنشان کرد: در طی چهار روز ابتدایی سال 97 نیز، 4 نفر از هموطنانمان در تصادفات جاده ای کشته شدند.

در اولین تصادف زن و مرد جوان با خودرو 206 به سمت قهاوند در حال حرکت بودند که با وانت پیکان برخورد کرده و در دم جان باختند.

در دومین حادثه 7 نفر دیگر از هموطنان در چند نقطه از جاده های همدان بر اثر حوادث مشابه جاده ای و بر اثر بی احتیاطی کشته شدند.

رئیس پلیس راه استان از تمامی مسافرین و همچنین اهالی بومی همدان درخواست کرد، در ایام نوروز با توجه به افزایش ترددهای جاده ای از هرگونه شتاب و سبقت و سرعت غیرمجاز خوداری کرده و پس از دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =