روزنامه کیهان نوشت: انتشار فیلم درگیری مامور زن گشت ارشاد نیروی انتظامی با یک دختر بدحجاب در روزهای گذشته واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است. اما فرصت‌طلبی برخی افراد از این ماجرا در جای خود دارای اهمیت است.

برخی واکنش‌ها در قالب دفاع از زنان و دختران تبدیل به یکه تازی مدعیانی شده است که خود به جای سردادن شعارهای فریبنده باید در جایگاه پاسخگویی باشند.

اما بیشترین واکنش‌ها در این بین مربوط به معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و دستیار فعلی او در امور حقوق شهروندی، برخی نمایندگان زن اصلاح‌طلب مجلس بود در دفاع از دختر بدحجاب و تقبیح رفتار مامور ناجا و البته در مواردی زیر سؤال بردن نحوه عملکرد ناجا در برخورد با بدحجابی.

اما با مشاهده این فیلم منتشر شده حتی اگر توقع رفتاری سنجیده‌تر از مامور زن ناجا و خویشتن‌داری بیشتر وی امری واضح باشد اما از چند نکته مهم نباید گذشت. نخست اینکه مدعیان دفاع از حق زنان که در فضای توئیت زدن و سخنرانی در دفاع از زنان ید طولایی دارند آیا برای مامور زن نیروی انتظامی هم به عنوان یک زن حق جریحه‌دار شدن احساسات و پریشان شدن در برابر توهین به شرف در یک فضای عمومی را قائلند؟

آیا این زن که برای انجام وظیفه و دفاع از ارزش‌ها ممکن است بارها توهین و بدرفتاری برخی افراد بدحجاب و حامیان آنها را تحمل کرده باشد، از لحاظ این مدعیان یک زن نیست و نباید از حقوق وی دفاع شود؟ البته منظور تایید رفتار این مامور نیست بلکه وی نیز مثل هر انسانی ممکن است در جایی در برابر رفتاری غیر متعارف و عجیب و توهین از کوره در رود. البته شاید توهین کردن به دیگران از جمله منتقدان و انتظار دم بستن آنها از واکنش در این روزگار و این دولت چیز عجیبی نباشد.

نکته دیگر اینکه در اینکه نحوه برخورد مامور ناجا قطعا می‌توانست بهتر و مناسب‌تر باشد شکی نیست کما اینکه هر روز ماموران زحمت‌کش نیروی انتظامی اعم از زنان و مردان برای انجام صحیح ماموریت‌های خود با تمام وجود تلاش می‌کنند و هیچ کجا هم رفتار انسانی و وظیفه شناسی آنها دیده نمی‌شود، اما نباید فراموش کرد که سوءاستفاده از‌اشتباهات بسیار اندک برخی ماموران در بین انبوه ماموران وظیفه شناس ناجا و ماموریت‌های متعدد نباید تبدیل به دستمایه‌ای برای تضعیف و هجمه علیه نیروی انتظامی‌شود.

نکته دیگر اینکه نحوه واکنش برخی از مدعیان این ماجرا که حتی یکی از آنها در توئیت خود از پیگیری برخورد نیروی انتظامی با یکی از دختران معترض به قانون حجاب، توجه کردید، قانون حجاب سخن می‌گوید، یادآور دفاع قبلی این طیف از قانون‌شکنان و اغتشاشگران چه در فتنه 88 و چه در ماجراهای بعدی است. در کجای دنیا این چنین حرمت قانون توسط مسئولان زیر پا گذاشته می‌شود؟

سازمان‌هایی که نیروی انتظامی را تنها گذاشته‌اند
مسئله بعدی اینکه برخورد رودررو با بدحجابان و اگر بهتر بگوئیم بی‌حجابان سطح جامعه که خواسته و مطالبه اکثریت مردم و خانواده‌ها است به دلیل این است که سازمان‌های مرتبط با مقوله حجاب و مبارزه با بی‌حجابی که طبق قانون بیش از 20 دستگاه هستند، آنقدر در انجام وظایف خود کم‌کاری و تعلل کرده‌اند که امروز هم وضع بی‌حجابی به مرحله آزاردهند‌ه‌ای رسیده و هم بار برخورد با این پدیده به تنهایی بر دوش نیروی انتظامی افتاده و وقوع مواردی از رفتارهای ناهنجار هم در بین انبوه حجم کاری این نیرو شاید چیز عجیبی نباشد. همین متولیان دیروز و امروز معاونت امور زنان و خانواده که امروز از دختر بدحجاب دفاع می‌کنند باید پاسخ دهند که در زمان مسئولیت خود در گذشته و حال چه اقدام عملی و واضحی برای تبیین امر حجاب در بین زنان و دختران جامعه کرده‌اند؟

یا نمایندگان مجلسی که فریاد پایمال شدن حق زنان را سر می‌دهند پاسخ دهند که کدام قانون مناسب و کاربردی برای زنان کشور را به سرانجام رسانده‌اند؟ مدعیانی که چشم به دستورات و نسخه‌های غربی در حوزه زنان و خانواده دارند و دغدغه‌های آنها در حوزه زنان فرسنگ‌ها به مشکلات زنان جامعه فاصله دارد خود باید پاسخگوی این باشند که آنها نیز با رفتار غلط خود در حوزه کاری ضربه‌ای محکم‌تر از ضربه وارده به دختر بی‌حجاب این فیلم وارد می‌کنند اما پاسخگو هم نخواهند بود.

نکته مهم اینکه اکنون که با فرار کردن برخی سازمان‌ها از نقش‌آفرینی برای مبارزه با بد حجابی و گسترش فرهنگ حجاب بار اصلی به دوش نیروی انتظامی افتاده است، با یک یا چند نمونه رفتار نامتعارف ماموران نباید همه مجموعه در این راه مورد هجمه قرار گیرند به نوعی که فردا روزی دیگر ماموران از ترس برخورد این چنینی در انجام وظایف خود خودداری کنند و جرات انجام درست وظایف خود را نیز نداشته باشند.

نکته آخر اینکه نحوه فیلمبرداری این درگیری و احتمالا مخفی بودن دوربین و آماده بودن برای فیلمبرداری این موضوع را به ذهن می‌رساند که شاید کل ماجرا سناریویی از پیش تعیین شده باشد که با اهداف خاصی انجام شده است که این موضوع باید در بررسی‌های دقیق مورد توجه قرارگیرد. خبرهای تایید نشده‌ای هم به گوش می‌رسد که انتشار این فیلم از طریق برخی افراد فعال در زمینه ترویج بی‌حجابی در خارج از کشور بوده که ممکن است هدفمند بوده باشد.البته نباید تلاش برخی جریان‌ها در انحراف ذهن جامعه به موضوعات و مشکلات روز جامعه از جمله نوسانات اخیر بازار ارز و مسائل اقتصادی را نیز از ذهن دور داشت.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    آقای کیهان اصلا تقصیر تلگرامه زودتر فیلتر کنین
    • پیام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      410 7
      تازه این نمونه کوچیکش بود. برید تو کلانتری ها ببینید چ خبره. اونجا چون کسی گوشی نمیتونه ببره داخل کسی هو خبر نداره چ کار میکنن.
    • بی نام A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      49 3
      آقا اصلا توطئه. اصلا فیلم برداری با اهداف شوم انجام شده. مامور اجرای قانون به هیچ عنوان حق برخورد این چنینی با مردم بی گناه رو نداره
    • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      49 2
      من چندین بار صحنه‌هایی مشابه حتی حمله مرد به دختران بدحجاب رو دیدم.کاش فیلم میگرفتم...
    • هادي A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      45 3
      حتما اون نماينده محترم هم كه گفت دختر خوشگلارو نشون بدين سناريو بوده ؟؟؟؟؟ نههههههههههه ؟؟؟؟؟ كيهاااااااااااان ؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      41 2
      حالا اون دختر رو به جرم سناریوی از پیش تعیین شده محاکمه می کنن
    • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      39 0
      من خودم سرباز کلانتری خاور شهر بودم کادریا از بدتر هم با مردم برخورد میکردند.
    • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      36 0
      خبرآنلاین شده شعبه دوم کیهان.. به عبارتی برای کیهان رپرتاژ آگهی می کنه.
  • بی نام A1 ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    توهم توطئه ... بجای معذرت خواهی
    • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      36 1
      ظاهرا اونایی که دختر مردمو میزنن هم سناریوی ازپیش تعیین شده بوده واقعا شما مردمو چی فرض کردین؟درضمن این صحنه ها دائم داره تکرار میشه اگر با آشناهای شما این برخورد را بکنن اونوقت جور دیگه نظر میدین
    • بی نام RO ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      4 52
      کار باند علینژاد از داخل کشوره. با نمایش بی حجابی و فحاشی مامور را به تله انداختند و ننه من غریبم بازی درآوردند.
  • بی نام A1 ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    458 7
    به فرض درست بودن این تئوری خنده دار هم بهرحال اون مامور رفتار غیر انسانی و زشت و بدور از شان ایرانی داشته
  • بی نام A1 ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    517 5
    الان اگه یه پلیس امریکایی این کارو کرده بود ، تیتر صفحه اول میزدین براش تو کیهان
  • من AU ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    392 5
    کیهان کلا ساز مخلف دوس داره باشه. خود پلیس داره میگه برخورد میشه این میگه سناریو بوده. خوبی؟
  • بی نام IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    371 7
    ای ول عجب تحلیلی. کیهان درست میگه. فیلم بردار از کجا در صحنه حاضر بوده و دوربینش رو از کجا تهیه کرده؟ مشکوک نیست. توی این روزگاری که هیچکس دوربین نداره چطور اونجا فوری حی و حاضر بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخ
    • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      17 2
      عالی عالی
    • شمس تبریزی A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      7 54
      همانطوری که موقع قتل ندا آقا سلطان دوربین شان آنجا حی و حاضر بود تا صحنه قتل را فیلمبرداری کنند، در این مورد هم دوربین را به همین ترتیب حاضر کرده بودند.
  • بی نام IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    267 6
    فیلم که مردم از همه چیز میگیرن مشکل از برخورده
  • بی نام A1 ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    میدونستند اونجا گشت هست به سینه خودشون دوربین وصل کردن تا سریع برای رسانه های فراماسون ها خبر رسانی کنند این روش توسط موساد بهشون آموزش داده شده گشت خیلی سادگی کرد.
  • بی نام A1 ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    نحوه فیلمبرداری این درگیری و احتمالا مخفی بودن دوربین و آماده بودن برای فیلمبرداری این موضوع را به ذهن می‌رساند که شاید کل ماجرا سناریویی از پیش تعیین شده باشد که با اهداف خاصی انجام شده است که این موضوع باید در بررسی‌های دقیق مورد توجه قرارگیرد. خبرهای تایید نشده‌ای هم به گوش می‌رسد که انتشار این فیلم از طریق برخی افراد فعال در زمینه ترویج بی‌حجابی در خارج از کشور بوده که ممکن است هدفمند بوده باشد.البته نباید تلاش برخی جریان‌ها در انحراف ذهن جامعه به موضوعات و مشکلات روز جامعه از جمله نوسانات اخیر بازار ارز و مسائل اقتصادی را نیز از ذهن دور داشت
    • سارا IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      39 1
      ما دختران زنده و حاضر هم حتماً همه بازیگریم همه و همه شاهد برخوردهای بدتر بودیم از 100 برخورد یکیش فیلم گرفته شده...
    • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      38 4
      فرض رو بر این بزاریم که توطئه بوده. یعنی دختره عامل بیگانه بوده. روسریش رو عمدا برده عقب که تارهای موهاش پیدا بشه. یه نفر هم عقب تر مشغول فیلمبرداریه. عمدا هم میرند سر راه گشت ارشاد می ایستند و اونا رو تحریک میکنند که بیا ما رو ارشاد کن. تا اینجا قبوله ؟؟ از اینجا به بعد که دیگه فرمون دست مامورا بوده یعنی ضرب و شتم توسط مامور صورت گرفته. کسی نیومده چاقو بزاره بیخ گلوی مامور که یا منو میزنی یا همینجا میکشمت تو رو خدا دست از این توجیه ها و توهمات مسخره دست بردارید. مرغ پخته هم از این حرفها خنده اش میگیره
    • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      24 0
      آقا اصلا از پیش برنامه ریزی شده شش تا مامور زن و مرد به پشتیابی هم عمل خلافی رو انجام داده اند. متوجه میشی این عمل انجام شده خشونت و ضرب و شتم صورت گرفته گند زدن به هرچی آموزش و بودجه که صرف اینها شده شما فقط نگرانی که چطور فیلمبرداری شده؟
  • بدون نام ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    اين حرف هم بي حساب نيست
    • بی نام GB ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      26 1
      پلیس چرا طوری برخورد می کنه که سناریوهای از پیش تعیین شده براش جواب بده.
  • بی نام A1 ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    315 8
    آقای مدیر مسئول کیهان..... دفاع از ارزشهای انقلاب با باتون و کتک زدن مردم.....از خواب بیدار شو...
    • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      22 1
      کسی که خودشو زده به خواب هیچ وقت بیدار نمیشه
    • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      3 19
      به قول خارجکی ها شما رو ارجاع میدم به رفتار پلیس های کشور های متمدن غربی تا مقایسه عادلانه انجام بدید
  • حمید A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    313 3
    حسین آقای شریعتمداری آیا در مورد فیلم کتک زدن یه سیاه پوست توسط پلیس آمریکا هم حاضری این حرف رو بزنی؟
  • بی نام A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    366 5
    همین چیزا رو مینویسی که کاربرد اصلیت بین مردم، شیشه پاک کن شده
    • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      153 6
      نه بابا به درد شيشه هم نميخوره فقط صبح به صبح مردم کوچه وخيابان رو عصيب تر ميکنه خدا به اخرعاقبت شون رحم کنه که اين همه اسيب روحي ورواني به جامعه ميزنن
    • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      8 0
      منظور عصبي تر بود نه عصيب تر
    • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      40 4
      برای نقاشی ساختمون عالیه
  • بی نام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    244 4
    ای کیوحالا که فیلم گرفته شده و دزد حاضر و بز حاضر تو زیر بار نمیری اگه فیلمی نبود یعنی تو قبول میکردی؟
  • بی نام IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    262 6
    بعید میدونم واکنش کیهان کوچکترین اهمیتی برای کسی داشته باشه حتی برای خود اصولگرایان
    • amin A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      14 0
      آخه فقط کیهان اینو نمی گه کل خبر گزاری های زرد با همین فرمون دارن میرن جلو پاک کردن صورت مسئله
  • بی نام IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    236 4
    اگر هم فیلمی درکار نبود و چند نفر ماجرا را شهادت میدادندباز هم کیهان میگفت همینکه چند نفر شهادت دادن معلومه که سناریو بوده قلبهای مریض قابل اصلاح نیستند
  • بی نام DE ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    17 0
    کیهان ديگه حنات رنگی نداره
  • حسین A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    19 0
    مثل سناریوی جشن روز زن برج میلاد و آقای نجفی.....
  • کوروش IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    130 4
    خب پس هر چی فیلم که از هر اتفاقی گرفته شده و میشه سناریوی از پیش تعیین شده است...
    • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      23 0
      مرتضوی بدون فیلم برداری فرار کرد سناریو نبوده دکلهای نفتی شبانه دزدیده شده بدون فیلمربرداری سناریو نبوده ... پس چرا کشته شدن ماموران توسط درویشا که بطور مشکوک فیلمبرداری شده بود سناریووووو نبوده ؟ کیهان نظرت برای هیچ کسی اهمیت نداره تو بهتره دوغت را بنوشی
  • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    156 4
    همين که کيهان به مسئله ورود کرده يعني قضيه کاملا واقعي و مستند بوده
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    131 6
    اقای شریعتمداری حالا فهمیدی چرا خبرهای کیهان را می خوانند برای همین خبرهای شما است .همیشه توهم توطئه در ذهن شماست .
  • بی نام A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    143 4
    نمیدونم چرا هر وقت تشت رسوایی کارهای این چنینی به صدا در میاد ،سریع پای موساد و سیا میاد وسط .دلیل بستن شبکه های اجتماعی هم همین هست که با خیال راحت هر کاری خواستند بکنند.
  • مجید IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    225 6
    بهترین روزنامه کیهانه.خصوصن دم عید که هیچ روزنامه ای مثل کیهان شیشه ها رو خوب تمیز نمیکنه
    • ناشناس A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      1 29
      حداقل بهتر از روزنامه های زنجیره ای که نه مطلبشون درسته ونه کاغذشون
    • ارمان IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      2 23
      برای شیشه پاک کردن فقط آرمان
  • بی نام EU ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 0
    چقدر باحالی تو.به اینجاش فکر نکرده بودم.خخخخخخخخخخخخخخ
  • رضا A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    13 1
    یعنی اونوقت خود گشت ارشاد هم درشکل گیری این سناریوی ازپیش تعیین شده نقش داشته؟؟؟؟؟
  • علي A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 1
    اتفاقن در حادثه پلاسكو هم من همين عقيده رو داشتم كه چون چندين دوربين از قبل فيلمبرداري مي كردند موضوع ساختگي و عمديه ولي كيهان قبول نمي كرد كيهان و راست افراطي : هزار بار با تناقضات خودتون ميفتين تو چاه نه دست مي كشين نه حيا مي كنين
  • مجید گلپا A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 1
    اصلا میگیم این سناریو بود.بقیه رو که به چشم خودمون میبینیم که تو کوچه و خیابون چه برخوردی دارن و چندین بار تکرار میشه هر روز
  • بی نام IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    16 1
    کلا اگه این موضوع فیلمبرداری نمی شد صورت مسئله حل بود و اتفاقی هم نیفتاده بود
  • بی نام US ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    21 2
    احتمالا كار جرج سوروس بوده
  • فتح اله برجیان بروجنی A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    17 0
    حسین اقای عزیز اینقدر متعصبانه بامسائل برخورد نکن نفس این عمل محکوم است چرا وقتی پلیس امریکا وفرانسه اعمال وحشیانه رابا سیاهپوست وهرمعترضی رامی بینی ان گونه قضاوت میکنی والان اینطور منصف باش
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    20 1
    من شیشه ماشینم رو با کیهان پاک نمی کنم
  • بی نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    28 1
    اره بابا اصن کار انگلیس بوده او خانم گشت ارشادی هم ملکه انگلیس بود نقش بازی می کرد
  • علی A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 0
    به فرض که چنین هم باشه در هر صورت اون اتفاق افتاده و این بهانه ها فایده ای نداره. در ضمن مشابه همین رفتارها را امثال کیهان هم داشتن پس نمیتونن به فرض صحت موضوع ایرادی بگیرن.
  • ولید A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    13 1
    چقدر باحاله این اقای کیهان.به همه چیز نگاه طنز داره
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    25 1
    دم اون دختری که فیلم گرفته، گرم. واقعا کارش معجزه بود. دستت درد نکنه.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    15 2
    شيشه تو پاك كن بهنره
  • بی نام DE ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 0
    فرض کنیم تئوری مسخره کیهان درسته. رفتار مامور نیروی انتظامی توجیه میشه؟ اگه اونا تله گذاشته باشن که رفتار نیرو انتظامی رو نشون بدن مامور چرا به این سادگی به تله افتاده؟ منظور کیهان اینه که رویه معمول نیروی انتظامی همینه و به همین دلیل قابل پیش بینی بوده؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    18 0
    خدا این کیهان رو از ما نگیره. واقعا با این همه درگیریها و مشکلات ، فقط کیهانه که که میتونه فضا را تلطیف کنه و موجبات انبساط خاطر همه رو فراهم کنه
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    22 0
    انچه با ما نسل دهه 60 کردید با بقیه نکنید. به خدا سر پل صراط جلوتونو میگیریم
  • امید RO ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    20 0
    امیر کبیر گفت: من ابتدا فکر میکردم که مملکت، وزیر دانا میخواهد؛ و مدتی بعد به ایـن نتیجه رسیدم که مملکت، شاهِ دانا میخواهد؛ اما اکنون میفهمم که مملکت، ملتِ دانا میخواهد
  • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 0
    میشه فکر کرد که آماده کردن دوربین و نشون دادن بی حجابی صحنه سازی بوده ولی رفتار اون مامور که صحنه سازی نبوده ، آخه دوستان کیهان این تفکرات رو از کجا میارین؟؟ نکته دوم اینه که این حجاب که تعریف نداره ، یعنی هیچ جایی تو قانون دیده نشده که بگن شال و مانتو و پیراهن زیر مانتو بدحجابیه یا با حجابیه...چه جوری با یه موضوعی که کاملا میشه باهاش سلیقه ای برخورد کرد تو خیابون به زن و بچه های مردم توهین می کنن و کتکشون می زنن؟؟ نکته سوم هم این که از آقای مرتضوی چه خبر؟؟
  • رها DE ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    15 0
    اصلا قبول از قبل هماهنگ کرده بودن و دوربین مخفی بوده چرا رفتار غیر قانونی مامورین قانون و قلدری آنها در برابر مردم عادی تا این حد قابل پیش بینیه که براش همچین نقشه ایی می کشند؟ آیا این نشان از پرتکرار بودن و عادی بودن چنین برخوردایی در بین مامورین نیست؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    20 0
    چرا کیهان و بقیه دوستانش در نماز جمعه در مورد قضیه دختر خوشگلا در مجلس هیچی نگفتن و اصلا دلواپس نشدن؟؟؟؟؟؟؟ احتمالا نماینده مذکور خودی بوده....
  • iman A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    14 0
    برای اینکه بتونی با افکار عمومی و در دل مردم اشنا بشی فقط کافیه تو همچین پستهایی بری و کامنتها رو بخونی...اینکه از هر نظر و از هر زاویه ای جریان رو نگاه میکنند چیز خاصی نیست ولی مورد قابل تامل که من تو اکثر پستهای حاشیه ای دقت کردم میزان لایکها و دیزلایکهاست که دقیقا بهم نشون میده مردم چه نظری دارند و چه کسانی باید ساکت بشند
  • iman A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    11 0
    برای اینکه بتونی با دیدگاه مردم و درد دلشون آشنا بشی باید بیایید داخل سایتهایی نظیر این و تو پستهای حاشیه ای نگاه بندازی.. کامنتهای مردم شاید چیز خاصی نباشند و هر کسی از هز زاویه ای و جناحی حرفی بزنه، ولی مورد قابل تاملی که من همیشه بهش دقت میکنم لایکها و دیزلایکهاست که نشون میده چه چیزی تو ذهنیت عوامه و دقیقا باید چه کسانی ساکت باشند
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    18 0
    احتمالا تمامي مسابقات فوتبال هم سناريو از پيش تعيين شده است چون دوربين قبل از بازي درمحل مستقر شده
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    10 0
    صحبت های کیهان قطعا به معنای ترویج خشونت از سوی ماموران و نادیده گرفتن آموزش صحیح و برخود مناسب از طرف نیروهای انتظامی است، اگر میخواهید واقعا طرز تفکر کیهان را بشناسید تمام قید ها اگرچه به معنای تایید و فلان وفلان را حذف کنید حقوق انسان ها و زن و کودک و ... در دید کیهانبه عنوان یک ایدئولوژی مسلط کاملا سیاسی و قابل تغییر و تفسیر متعدد است
  • هاشم IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    1 30
    منم معتقدم وقتی بهش گفت بی شرف این برخورد رو کرد. و کاملا حق داشت. هرجای دنیا این توهین به مامور قانون بدترین عواقب رو داره.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    6 20
    این کار کاملا اشتباه باعث شد بیگانگان و کسانی که اعتقادی به حجاب ندارند از آن سوء استفاده کنند
  • بی نام A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    0 0
    حالا بود یا نبود ولی ادب مامور نمایان شد