در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت، سخنان رهبر انقلاب در جمع شرکت‌کنندگان مسابقه بین المللی قرآن مهم ترین خبر بود. آینده رابطه ایران و آمریکا هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، مهم‌ترین خبر به دیدار صبح امروز شرکت کنندگان مسابقه بین المللی قرآن با رهبر انقلاب اختصاص داشت.

در این سرویس خبری با عنوان وقتی بازار کفش تبریز غافلگیر شد پربازدید شد. چرا رهبری به آینده کشور امیدوارند؟ دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. رابطه ایران و آمریکا چه می‎شود؟ هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، تازه‌ترین قیمت آپارتمان نوساز در نقاط مختلف تهران از پربازدیدها بود. مخاطبان خواستند بدانند طلا راه اونس را می‌رود. خبری با تیتر پای هواپیماهای روس سرانجام به ایران باز شد نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، بازیگر «گلشیفته» درگذشت پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر پنه‌لوپه کروز با «همه می‌دانند» روی جلد مجله پریمیر کلیک کردند. واکنش تهیه‌کننده «لاتاری» به تغییر مدیر شبکه سه نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، خاطرات یک عکاس استرالیایی از ایران پربازدیدترین خبر بود. کاربران دلیل نگهداری مرتضوی در اوین را نیز خواندند. محسن هاشمی با پیک موتوری به یک مراسم رسمی رفت هم مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. 

در سرویس بین‌الملل، این سطح از تماس فیزیکی، بی‌سابقه است پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم روی خبر متنی که مکرون از روی آن در کنگره آمریکا روخوانی کرد کلیک کردند. دیگر پربازدید این سرویس، «اون» با پای پیاده به کره‌جنوبی می‌رود بود.

در سرویس ورزش، خبر علی دایی آب پاکی را روی دست استقلال ریخت از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران روی خبر ضرر میلیاردی محمد صلاح به این اپراتور تلفن همراه کلیک کردند. عکسی که در تاریخ ورزش ایران ماندگار شد دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، سعید مرتصوی چطوری از شمال سردرآورد نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =