سرمربی تیم‎های ملی اینلاین هاکی ایران بر این باور است که 19 شهریور سال 97 باشکوه‎ترین روز تاریخ اسکیت ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه صدقی، سرمربی تیم‎های ملی اینلاین هاکی زنان و مردان ایران پس از برتری هر دو تیم کشورمان در دو بازی نخست مسابقات قهرمانی آُسیا، اظهار داشت: امروز نوزدهم شهریورماه سال 1397 باشکوه‎ترین روز تاریخ اسکیت ایران رقم خورد. امروز مدال‎های رنگارنگی در اسکیت فیری استایل کسب کردیم که نتایج درخشانی بود و بچه‎های اینلاین هاکی (اسکیت هاکی) نتایج بی‎نظیری را رقم زدند.وی ادامه داد: در مسابقات اینلاین هاکی(اسکیت هاکی) تیم‎های ملی زنان و مردان کشورمان هر کدام 2 بار پا به میدان مسابقه گذاشتند که حاصل آن 4 برد برای کاروان ایران بود.

تیم پسران در ابتدا 9 بر صفر سنگاپور را شکست داد و در دیدار دوم هم یک برد شگفت انگیر برای کشورمان رقم خورد. بازیکنان ما در این دیدار موفق شدند با نتیجه 5 بر 2 کره‎جنوبی میزبان را شکست بدهند. نتیجه‎ای باور نکردنی که هنوز هم باور کردن آن برای همه سخت است. با این نتایج، مدال تیم آقایان قطعی شد و از فردا برای بهتر شدن رنگ این مدال تلاش خواهیم کرد.سرمربی تیم‎های ملی اینلاین هاکی بانوان و آقایان گفت: در سوی دیگر تیم ملی دختران ایران هم در مسابقات قهرمانی آسیا، دست به کار بزرگی زد. بچه‎ها حریف سنتی و همیشگی خود یعنی چین را با ارائه یک بازی برتر 4 بر یک شکست دادند. این نتیجه در حالی رقم خورد که پیش‎تر و در تمامی بازی‎ها دختران کشورمان مقابل چین بازی را واگذار کرده بودند. تیم ملی کشورمان هم در دومین دیدار خود موفق شد، هند را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد. 

وی افزود: تیم ملی دختران ایران 3 بازی دیگر پیش رو دارد. دیدار با 3 تیمی که فراتر از سطح آسیا و در جهان مدعی هستند و کار بسیار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت. به نظرم تا بدین جا تیم‎های اینلاین هاکی ایران کارهای غیرممکن زیادی را ممکن کرده‎اند. مهمترین موضوع برای ما این است که هر دو تیم با تمام وجود در میدان مسابقه تلاش می‎کنند و بیشتر از آن‌چیزی که هستند، مایه می‌گذارند. بازیکنان ما در مسابقات قهرمانی آسیا در یک نبرد نابرابر و فراتر از توانشان در حال تلاش برای ارائه بهترین عملکرد خودشان هستند.

صدقی گفت: پس از نزدیک به دو دهه همراهی تیم‎های ملی اینلاین هاکی ایران به جرات و قاطعانه می‎گویم، این تیم‎ شگفت‎انگیز‎ترین تیم ایران است. تمام هدف ما این است که پرچم ایران را بالا برده و با این کار از تمامی افرادی که به ما کمک کردند تا این دو تیم به مسابقات اعزام شوند، قدردانی کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، تیم‎ ملی اینلاین هاکی بانوان ایران در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا به ترتیب مقابل چین و هند به برتری دست یافت. سپس تیم ملی مردان هم در دو دیدار متوالی سنگاپور و کره‎جنوبی را از پیش روی برداشت. 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =