باشگاه استقلال با هرگونه تغییر زمان دربی مخالف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هرچه به پنجم مهرماه، تاریخ اعلام شده برای برگزاری دربی پایتخت در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، نزدیک تر می شویم، شایعه تغییر تاریخ بازی و لغو آن بیشتر شنیده می شود.

علت آن هم فشردگی بازی های پرسپولیس در مهرماه است.آن ها پس از در هم کوبیدن الدحیل، یکشنبه پیش رو باید به مصاف سپیدرود رشت بروند و روز دهم مهر،یعنی درست پنج روز بعد از دربی حساس مقابل استقلال، باید در خاک قطر با تیم تا دندان مجهز و مسلح السد مصاف کنند.

با این حال اما آبی پوشان هیچ علاقه ای به تغییر تاریخ دربی ندارند و مصرانه خواهان برگزاری این بازی در روز مقرر هستند. آن ها بر این باورند همانطور که پرسپولیس و سازمان لیگ برای تغییر تاریخ بازی سوپرجام همکاری نکردند و در نهایت هم به دلیل انصراف استقلال،حکم به قهرمانی پرسپولیس داده شد، حالا هم آن ها پیشنهاد احتمالی پرسپولیسی ها مبنی بر تغییر زمان دربی به جهت آمادگی بیشتر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند پذیرفت و همان پنجشنبه 5 مهر در ورزشگاه آزادی از سرخ ها میزبانی خواهند کرد.

به نظر می آید که دربی هفته آینده دو تیم در همان زمان از پیش اعلام شده برگزار گردد و تاریخ آن عوض نشود زیرا چند روز پیش و هنگامی که بحث تغییر زمان بازی به تازگی شروع شده بود، برانکو ایوانکویچ اعلام کرد که پرسپولیس خواهان تعویق بازی نیست و دربی باید در همان روز مقرر برگزار شود. سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم در صحبتی دیگر گفته بود که با توجه به رعایت فاصله زمانی 4 روزه برای بازی های پرسپولیس، هیچ دلیلی برای لغو دربی وجود ندارد و این بازی طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =