رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خواستار پیگیری قضایی عاملان تخریب سنگ مزار ابراهیم یزدی شد .

محمد جواد حق شناس درباره تخریب قبور برخی شخصیت های ملی به خبرآنلاین گفت: عواملی ناشناس اخیرا اقدام به تخریب مزار برخی شخصیت های ملی می کنند که این گونه اقدامات جای تاسف دارد و متناسب با فرهنگ ایرانی و دینی ما نیست .

او با اشاره به تخریب مزار ابراهیم یزدی گفت: دکتر یزدی از شخصیت های ملی و مذهبی کشور ماست که در دوران مبارزات انقلابی در کنار حضرت امام حضور داشتند و مورد وثوق ایشان بودند و تا پایان عمر خود علی رغم انتقادات از دلسوزان ایران بودند حال چطور می‌شود که عده ای ناشناس از سر ناآگاهی و یا عنادورزی اقدام به تخریب مزار ایشان می کنند و آیا این رفتار شایسته فرهنگ ماست؟

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تشکر از اقدام سازمان بهشت زهرا نسبت به تعمیر و مرمت سنگ قبر دکتر ابراهیم یزدی گفت : اقدام به موقع سازمان بهشت زهرا قابل تقدیر است و انتظار می رود موضوع در قالب یک شکایت رسمی از طریق مراجع انتظامی و قضایی پیگیری شود.

حق شناس گفت: با توجه به تکرار چنین اتفاقاتی خواهان پیگیری و شناسایی و مجازات عوامل این نوع پدیده های هنجار شکن از سوی دستگاه‌های مربوطه هستم تا دیگر شاهد چنین رویدادهایی نباشیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    1 2
    تخریب سنگ قبر محکومه ولی این سزای خیانت هایی بود که در حق کشور کرد مثل لغو خرید هواپیماه های جنگی از امریکا که باعث از بین رفتن پول ایران شد
  • اهل منطق IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    1 0
    من هیچ وابستگی سیاسی ندارم اما لعنت خدا بر خط دهندگان این قبیل کارها که باعث نفرت انسان از هرچه خط فکری عهد حجری میگردد