حسن روحانی دقایقی پیش وارد فرودگاه سیرجان شد. افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح صنعتی و معدنی و سفر به مناطق زلزله‌زده کرمان از برنامه‌های سفر رییس جمهور به استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روحانی برای دومین بار به عنوان رییس جمهور به استان کرمان سفر کرده است. اردیبهشت 95 اولین سفر او و هیات دولت به کرمان بود، البته او در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 96، به عنوان نامزد انتخابات به کرمان سفر کرد.

او تا ساعتی دیگر در جمع مردم سیرجان در ورزشگاه تختی سخنرانی می‌کند.

به گفته استاندار کرمان در این سفر ۱۶ وزیر، معاون و مشاور روحانی را همراهی می‌کنند.

امروز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه فولادی با حضور ریس جمهور کلید می خورد که بر این اساس سه میلیون تن ورق فولاد تولید می‌شود.

مطالعات بزرگترین خط ریلی جاسک - کهنوج - جیرفت - بم که به شبکه سراسری کشور متصل خواهد شد به پایان رسیده و احتمالا امروز توسط آخوندی، وزیر راه که به جنوب کرمان سفر کرده، کلنگ زنی می‌شود.

همچنین عملیات اجرایی خط ریلی کرمان - بردسیر - سیرجان امروز آغاز می شود که بر این اساس ۱۵ میلیون تن بار که از طریق جاده جابجا می شد به این خط منتقل می شود.

به گفته علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان، مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان مطالعات تمام شده و در این سفر رییس جمهور در خصوص بحث فاینانس برای طرح گفته شده موافقت می‌کند.

رییس جمهور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان حضور پیدا می‌کند و فردا به کوهبنان سفر می‌کند.

نشست خبری، آخرین برنامه سفر او به استان کرمان است.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =