ایسنا نوشت:در روزهای اخیر، برخی کاربران ادعا می‌کنند در حالی که هیچ اقدامی برای دانلود و نصب پیام رسان سروش انجام نداده اند، به آن‌ها اطلاع داده‌ شده که در سروش حضور یافته و حتی آنلاین هم هستند.

کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی از اتفاقی خبر می‌دهند مبنی بر اینکه اگرچه خودشان پیام‌رسان سروش را نصب نکرده‌اند، اما پروفایل سروش آن‌ها با اسم و حتی با تصویرشان وجود دارد و تنها به واسطه‌ی دوستانشان فهمیده‌اند که حسابی به نام و با شماره‌ی آن‌ها در سروش ایجاد شده است.

مدیر سروش: تمامی کاربران واقعی هستند
در این راستا سیدمیثم سیدصالحی -مدیر پیام‌رسان سروش- در پاسخ به برخی ادعاهای مطرح‌شده در  فضای مجازی مبنی بر غیرواقعی بودن اکانت‌های ایجادشده در سروش گفت: تمامی کاربران سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه تنها روش فعال‌سازی اکانت در سروش اعلام شماره همراه و ورود کد فعال‌سازی است، گفت: کاربران سروش پس از وارد کردن شماره همراه خود در پیام‌رسان، از طریق پیامک کد فعال‌سازی خود را در تلفن همراه دریافت می‌کنند و آنان صرفا با واردکردن کد دریافتی می‌توانند از امکانات پیام‌رسان استفاده کنند.

سیدصالحی همچنین خاطرنشان کرد: اگر فردی مدعی است اکانتی با شماره شخصی خود و بدون اطلاع قبلی در سروش دارد می‌تواند از طریق پشتیبانی سروش موضوع را پیگیری کند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =