اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خبر منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی را با عنوان بیمار جانباز را از بیمارستان بیرون انداختند، تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در توضیحات اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

«بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از بیمارستان‌های مصطفی خمینی، ساسان و امام خمینی (ره) و بررسی محوطه اطراف این بیمارستان‌ها، موضوع منتشر شده در این خبر مشاهده نشده است و وقوع چنین رخدادی تکذیب می‌شود. ضمن اینکه جانبازان معزز از بیمه درمان تکمیلی با پوشش کامل بهره‌مند هستند و به خصوص در بیمارستان‌های تحت پوشش بنیاد مانند بیمارستان مصطفی خمینی کلیه مراحل درمان خود را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد همچنین آماده دریافت اطلاعات دقیق از فردی است که در این فیلم جانباز معرفی شده. همچنین ایثارگران عزیز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کماکان می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را از طریق تلفن مربوطه مطرح کنند.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    16 1
    خوشم مياد همه فيلم ها و تصاوير از هر نوع خشونتي نسبت به مردم ايران كذب محض و ساختگي هست و هميشه هم كار عوامل بيگانه هست ما هم كه توي اين مملكت زندگي نميكنيم و نمي بينيم همه جاي دنيا بده ، فقط ما خوبيم
    • عرفان IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      1 1
      یه بار به این بیمارستان رفتم... آدم سالم بره اونجا مریض میشه... مریض هم بره مریض تر بیرون میاد