شکست سنگین نود ارومیه برابر نماینده پاکدشت با طعم حفظ سهمیه لیگ دسته یک

تیم فوتبال نود ارومیه در حالی برابر تیم پرسپولیس پاکدشت در تهران با ۶ گل شکست خورد که برای حفظ سهمیه لیگ دسته یک با جمعی از بازیکنان امید خود به میدان رفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور درحالی برگزار شد که ارومیه بعد از سال‌ها در چنین سطحی حضور داشت.

در این دیدار که تیم نود در آخرین لحظات کارت‌های بازی خود را از سازمان لیگ دریافت کرد با ۶ گل برابر پرسپولیس پاکدشت تن به شکست داد.

امیرمحمد پناهی(۴۵)، امیرحسین فشنگچی(۵۵- پنالتی)، حسین امامیان(۶۸)، پیام ملکیان(۷۵ و ۸۸) و مصطفی ماهی(۷۷) گلزنان تیم پرسپولیس پاکدشت در این مسابقه بودند.

تیم فوتبال نود ارومیه

علیرضا محمدی، محمد زینالی، صابر حسن پور، کامران مشهور، نجم الدین بهمن یار، سینا مشهدی زاده، فرشاد دریابار، آرمان سوداگر، اکبر صفرزاده، پرویز محمدامین زاده و امید رضایی برای تیم نود به میدان رفتند درحالیکه بازیکنانی چون هادی شکوری، امیرحسین فشنگچی و مهرداد جماعتی بازیکنان سال های دور لیگ برتر و تیم ملی با هدایت فرهاد کاظمی برای تیم پرسپولیس پاکدشت به میدان رفتند.

هدایت حسن پور در دقیقه ۶۱ بجای نجم الدین بهمن یار، آرمین مصطفوی در دقیقه ۷۳ بجای امید رضایی نیز تعویض های تیم نود بود.

امید رضایی کارت زرد و کامران مشهور در دقیقه ۵۸ کارت قرمز را از تیم نود از داور مسابقه دریافت کردند.

نود ارومیه در هفته سوم ۴ شهریور در خانه میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

گفتنی است، با برگزاری این دیدار، تیم نود ارومیه (نماینده آذربایجان غربی) از سقوط به لیگ دسته سوم فرار و در لیگ دسته یک باقی ماند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =