۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۸

علیرضا جهانبخش می‌توانست اولین گلش در لیگ برتر انگلیس را وارد دروازه ساوتهمپتون کند، ولی ضربه دیدنی او به تیر عمودی برخورد کرد.

به گزارش ایران ورزشی، مهاجم ایرانی برایتون در دقیقه 70 به زمین رفت، وقتی تیمش دو بر یک از ساوتهمپتون عقب بود و کمک کرد که بازی به تساوی 2-2 برسد، با این حال هنوز برای زدن اولین گلش در لیگ برتر انگلیس باید صبر کند.

با درخشش ناکارت، گوش راست فرانسوی برایتون، جهانبخش در این بازی هم روی نیمکت نشسته بود و هاتون در 20 دقیقه پایانی برای فرار از شکست تصمیم گرفت مهاجم ایرانی‌اش را به زمین بفرستد. سرمربی برایتون اما او را به جای مارچ به گوش چپ فرستاد. او در زمین بسیار پرتحرک بود و در دقیقه 80 می‌توانست زننده گل تساوی باشد، ولی ضربه پشت پای او به تیر عمودی خورد. جهانبخش موفق شد سانتر ناکارت در تیر یک را زودتر از مدافعان میزبان قطع کند، ولی ضربه فنی‌اش با بدشانسی گل نشد.

فشار برایتون ادامه داشت و در دقیقه 90 به یک پنالتی رسید که گلن ماری را آن را به گل تساوی تبدیل کرد. ساوتهمپتون موفق شده بود نیمه اول این بازی را با شوت هویبرگ به نفع خودش تمام کند و در دقیقه 65 با پنالتی دنی اینگز به گل دوم رسید، ولی تنها دو دقیقه بعد دافی با ضربه سر اختلاف را به حداقل رساند.

ساوتهمپتون و برایتون با این تساوی 5 امتیازی شدند و در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار گرفتند.

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =