در روز دوشنبه ۲۷ فروردین، اخباری درباره تخلفات نفتی دولت احمدی‌نژاد، بارش برف در جاده‌ها و همبازی شدن جوادد عزتی با مهران مدیری و رضا گلزار در میان پربازدیدها بودند.

در سرویس سیاست، دردسرساز شدن گم شدن مرتضوی برای وزرای روحانی  پربازدید شد. عکسی از جزئیات تخلفات نفتی احمدی‌نژاد در اینستاگرام نماینده اصلاح‌طلب هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، مخاطبان خواستند بدانند با ۳۰۰ میلیون تومان کجا خانه بخرند؟  گزارشی با عنوان پردرآمدترین شرکت ایران، پول ندارد! هم از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم جزییات علت حادثه سانچی را خواندند.

در سرویس فرهنگ، بازی بازیگر «پایتخت» با کمر شکسته پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر همبازی شدن جواد عزتی با مهران مدیری و رضا گلزار کلیک کردند. مطلبی با عنوان این بازیگر فروش فیلم را تضمین می‌کند هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، استعفای معاون سازمان محیط زیست هنگام سفرخارج بازدید زیادی داشت. مخاطبان این سرویس روی خبر بارش برف در جاده‌ها هم کلیک کردند. همچنین مخاطبان خواستند بدانند بارش‌ها منابع آبی را به شرایط نرمال می‌رساند؟

در سرویس بین‌الملل، کاربران زیادی روی گفت‌و‌گو با کارشناس مسائل بین‌الملل با تیتر حملۀ موشکی، برایند رفتار احساسی ترامپ بود کلیک کردند. بیانیه پایانی نشست اتحادیه عرب نیز جزو پربیننده‌ها بود. دیگر پربازدید این سرویس، توهین بی‌سابقه ترامپ به رئیس سابق اف‌بی‌آی بود.

در سرویس ورزش،  نامه محرمانه اینفانتینو به روحانی از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران بر روی خبری با تیتر وقتی عربستانی‌ها شفر را مشکوک کردند! کلیک کردند. مخاطبان همچنین خواستند شرط دایی برای ترابی را بدانند.

در سرویس طنز و کاریکاتور، تصویر دیده نشده از سعید مرتضوی! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =