جلب تمایل بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان زنجان

استاندار زنجان بر ضرورت جلب تمایل بخش خصوصی جهت ورود و تکمیل پروژه های نیمه‌تمام استان تاکید کرد و گفت: باید قدرت لازم به بخش خصوصی داده شود تا زمینه جلب تمایل آن برای تکمیل پروژه ها فراهم شود.

به گزارش خبرآنلاین، اسداله درویش امیری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، آسیب شناسی درخصوص عدم واگذاری پروژه های نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی را ضروری دانست و اظهار کرد: تعداد پروژه های نیمه‌تمام استان و سهم هریک از دستگاههای اجرایی استان مشخص است و دستگاهها باید بدون مقاومت و سرسختی، طرح های نیمه‌تمام خود را که قادر به تکمیل آن نیستند به بخش خصوصی واگذار نمایند.

وی با بیان اینکه در واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام به بخش خصوصی نباید به هیچ‌وجه بدنبال کسب سود اقتصادی باشیم، ادامه داد: هرچه زمان واگذاری طرح های نیمه‌تمام به بخش خصوصی افزایش یابد زیان بیشتری خواهد داشت.

مقام عالی استان همچنین از توزیع اعتبارات محدود عمرانی دولت به پروژه های نیمه‌تمام متعدد به ویژه در سطح شهرستان‌ها انتقاد کرد و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی با تفاهم و مشارکت فرمانداران نسبت به تعیین اولویت پروژه های عمرانی نیمه‌تمام در شهرستان ها اقدام نمایند و با تمرکز اعتبارات محدود، به تکمیل و اتمام پروژه ها بپردازند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =