در آیینی با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران،دستگاه‌های اجرایی برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند. در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی میراث فرهنگی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان در دو بعد شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی می‌شوند که سقف امتیاز در این شاخص‌ها دو هزار امتیاز است.

وی افزود: تعداد شاخص‌های اختصاصی بسته به شرح وظایف دستگاه‌ها متفاوت بوده و شاخص‌های عمومی ۲۹ شاخص در ۷۳ زیرشاخص و در قالب هفت محور شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۵ بهمن‌ماه سال گذشته تا ۱۵ اردیبهشت امسال به مدت دو ماه دستگاه‌ها فرصت داشتند خود ارزیابی کرده و به تأیید ستاد دستگاه رسانده باشند.

نوروزی با بیان اینکه امسال ۶۰ دستگاه را ارزیابی کردیم، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان از یک هزار امتیاز شاخص‌های عمومی نمره ۴۲۵.۰۳ و در شاخص‌های اختصاصی از هزار امتیاز نمره ۸۸۳.۰۶ گرفتند.

وی ابراز کرد: از ۶۰ دستگاهی که در پنج گروه ارزیابی شدند ۲۰ دستگاه در حوزه‌های مختلف برگزیده شدند.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری ،بانک‌های ملی و کشاورزی و شرکت گاز، کمیته امداد و صنعت و معدن به عنوان بانک‌ها و دستگاه‌های برتر در شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه‌گذاری معرفی شدند.

در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها شرکت آب منطقه‌ای، در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گروه عمومی اجتماعی و قضایی اداره‌کل زندان‌ها، در گروه زیربنایی و تولیدی سازمان جهاد کشاورزی و در گروه حمایتی، سلامتی و بهداشت اداره‌کل بیمه سلامت به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.

اداره‌کل محیط زیست، سازمان بهزیستی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دستگاه‌های برتر در بخش شاخص‌های عمومی و اداره‌کل امور مالیاتی، آب و فاضلاب شهری و پزشکی قانونی به‌عنوان دستگاه‌های برتر در بخش شاخص‌های اختصاصی معرفی شدند.

در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی اداره‌کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت توزیع نیروی برق به عنوان دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

 

میراث فرهنگی

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =