وزنه‌بردار جوان تیم ملی معتقد است شرایط اردوی تیم ملی خوب است و با بالاترین آمادگی به مسابقات خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران آخر هفته به مسابقات جهانی ازبکستان اعزام خواهد شد و ملی پوشان خودشان را برای این مسابقات آماده می کنند. یکی از امید های ایران در این مسابقات حسین سلطانی است. وزنه برداری که در تمرینات توانسته وزنه 330 کیلویی را مهار کند. او در مصاحبه با خبرآنلاین درباره شرایط اردو و تیم ملی گفت:« در روزهای آخر اردوی قرار داریم و قرار است پنجشنبه شب به ازبکستان برویم. خوشبختانه شرایط اردو عالی است و همه بچه ها از آمادگی بالا برخوردار هستند. خودم هم در شرایط آمادگی 100 درصدی قرار دارم و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.»

او درباره رقیبانش در این مسابقات گفت:«در این مسابقات سه وزنه بردار رقیب های اصلی من محسوب می شوند که رکوردهای آنها بسیار به رکورد من نزدیک است. من در تمرینات و رکوردگیری توانستم 330 کیلو را مهار کنم و امیدوارم در روز مسابقه بتوانم وزنه بهتری را بالای سرم ببرم.»

سلطانی درباره مربیان تیم ملی گفت:«من سه سالی است که در اردوهای تیم ملی هستم. مربی اولم برادرم و آقای نصرتی در زنجان بودند که آقای نصرتی هم در حال حاضر به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت می کنند. دو سال زیر نظر آقای برخواه بودیم و از ماه های گذشته با آقای رشیدی تمرین می کنیم. ما در مسابقات آسیایی موفق شدیم قهرمان شویم و با انگیزه بالا به مسابقات جهانی می رویم.»

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =