تیم داوری ایران بعد از درخشش در جام‌جهانی بامداد سه شنبه به تهران می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بچه‌های سزاوار تیم داوری ایران با درخشش در رقابت‌های جام جهانی کاری کردند که نام ایران تا بازی شماره ۶۳ در رقابت‌های جام جهانی تداوم داشته باشد.
تیم داوری فغانی که به خاطر موفقیت های بین المللی معمولا بیشترین فشار را درلیگ داخلی تحمل می کند و هر بار مدیرانی از جنسی نامتجانس با فوتبال با گفته ها و تهدیدهای شان، ناتوانی های شان را گردن افرادی چون فغانی می اندازند و پشت شعارهای پوپولیستی برای جبران ناکامی های شان پنهان می شوند، بار دیگر توانستند شایستگی های شان را نشان دهند.

اگرچه این گروه شایسته ایرانی دیدار رده بندی را سوت زدند اما اقلا مسئولان سرشناس داوری فیفا از جمله جان لوییجی کولینای بزرگ و بوساکای سرشناس خودشان این گروه را شایسته رقابت فینال هم می دانستند. برخورد گرم جیانی اینفانتینو با گروه داوری ایران در پایان بازی رده بندی خود از دیگر نشانه های چنین حس اعتمادی بود.

آری همراه با هر سوت، هر تصمیم و هر واکنش غرور انگیز تیم داوری فغانی، همه بیش از قبل به ایرانی بودن مان بالیدیم. لذت بردیم و حسی از غرور داشتیم. این سیل پیام های تبریک که برای شان جاری شده، این همه تابلوهای بزرگ که به پاس درخشش شان خیابان های شهر را پر کرده، همه و همه دلیلی است بر تائید کار بزرگ این سه نفر.

چه خوب است که اگر این پیام ها از سطح کلام پیشتر رود و مسئولان محترم ، پای گفته های این گروه به نمایندگی از گروه داوران ایران بنشینند و ببینند در عمل چه گره ای می شود از مشکلات شان وا کرد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =