صدیف بدری در بازدید از موزه تاریخی عمارت شهرداری اردبیل تصریح کرد: در شرایط کنونی که هزینه اداره شهر بسیار بالا و درآمد شهرداری‌ها پایین است، شهرداری اردبیل توانسته قدم‌های مثبتی را در توسعه شهر و بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی بر دارد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ صدیف بدری در بازدید از موزه تاریخی عمارت شهرداری اردبیل تصریح کرد: در شرایط کنونی که هزینه اداره شهر بسیار بالا و درآمد شهرداری‌ها پایین است، شهرداری اردبیل توانسته قدم‌های مثبتی را در توسعه شهر و بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی بر دارد.

وی گفت: با توجه به شرایط مالی نامناسب در شهرداری و درآمد پایین این مجموعه، ضروری است بیش از گذشته همه‌ی ما و به خصوص مدیریت عالی استان، پشتیبان مجموعه مدیریت شهری برای توسعه شهر باشد.

سخنگوی کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدمات ارزنده ای که شهرداری به شهروندان ارایه می دهد کاملا محسوس و در جلوی دید شهروندان است و تلاش کارکنان این مجموعه قابل تقدیر است.

بدری با اشاره به اینکه شاید اهمیت و جایگاه شهرداری ها برای مدیران و مسئولان قابل درک نباشد، اما چنانچه خدمات شهرداری‌ها فقط به مدت یک ساعت متوقف شود آنگاه اهمیت زحمات و تلاش کارکنان شهرداری در زیبایی،پاکیزگی و حل ترافیک و توسعه و آبادانی شهر بر همگان آشکار خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه مجموعه مدیریت شهری به لطف خداوند و تلاش نیروهای خدوم و زحمتکش شهرداری توانسته است در چنین شرایطی فعالیت های گسترده ای را در سطح شهر انجام دهد که خود مردم نیز بر این امر واقف هستند.

وی گفت: باتوجه به اینکه مشکلات عدیده ای در شهرداری ها وجود دارد و کمک و حمایت دولت به این نهادها نسبت به سایر نهادها بسیار کمتر است ،ضروری است این نهاد مردمی مورد حمایت دولت قرار گیرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شورای شهر و نقش کلیدی آنها در عمران و آبادانی شهر نیز گفت: کارهای عمرانی متعددی در شهر در حال انجام است که این اقدامات همگی در مسیر توسعه اردبیل می باشند و در آینده نتیجه درخشانی برای شهر خواهند داشت.

بدری با اشاره به سرعت مناسب اجرای عملیات عمرانی در پل داروپخش نیز افزود: ا‌میدوارم پل قدس نیز با تلاش و همت مجموعه شهرداری اردبیل به بهره برداری کامل رسیده مشکل ترافیک این محدوده از شهر مرتفع شود.

سخنگوی کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بایستی نهایت بهره از مشارکت بخش خصوصی را گرفت ادامه داد: با بالا رفتن هزینه‌ها هیچ وقت نمی‌توان برای تامین منابع مالی خود به مردم فشار آورد و از این رو ضروری است که از مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت‌های ویژه ای را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طرحی برای درآمد پایدار شهرداری ها ارایه داده‌ایم، گفت: در خصوص بهره‌مندی از قیر رایگان برای بهسازی معابر ، بازسازی بافت فرسوده و سهم بیشتر شهرداری‌ها از مالیات ارزش افزوده از این مجموعه حمایت خواهیم کرد.

صدیف بدری

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا تصریح کرد: افزایش جاذبه‌های گردشگری شورابیل یکی از زیرساخت‌هایی است که در شهر ایجاد شده و در جذب گردشگر و ماندگاری مسافران موثر خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =