جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۸۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور یاسوج- اصفهان و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، کی قباد مصطفایی با اشاره به جزئیات این عملیات افزود: درپی دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی "پژو ۴۰۵" از محورهای مواصلاتی شهرستان بویراحمد به سمت یکی از استان های مرکزی کشور، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مرجع قضایی تحقیقات خود را برای شناسایی خودروی حامل مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان آغاز کردند.


مصطفایی تصریح کرد: در همین راستا طی تحقیقات مأموران مشخص شد خودروی مظنون قصد عبور از محور یاسوج-اصفهان را دارد که مأموران با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به برپایی تور ایست و بازرسی در این محور اقدام کردند.


وی افزود: با ایجاد ایست و بارسی و در زمانی که مأموران مشغول کنترل خودروهای عبوری در محور یاسوج به اصفهان بودند، راننده خودرو به محض مشاهده مأموران از محل فرار کرد.


مصطفایی گفت: با فرار خودروی مظنون، تعقیب خودرو توسط ماموران اجرایی و به راننده آن دستور توقف داده شد که راننده با بی توجهی به دستور مأموران همچنان به مسیر خود ادامه داد تا اینکه مأموران با تیراندازی به سمت لاستیک ها، خودرو را متوقف و راننده و دو سرنشین آن را دستگیر کردند.


جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد : مأموران در بازرسی از این خودرو ۸۸ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

مصطفایی افزود: راننده و دو سرنشین خودرو به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =