با هدف ارتقای نشاط اجتماعی در سطح شهر تور رایگان اردبیل‌گردی برگزار می‌شود

شهردار اردبیل ارتقای نشاط اجتماعی و گردش دسته جمعی را از اهداف تور رایگان اردبیل‌گردی عنوان کرد و گفت: این تور ویژه شهروندان اردبیلی است و هرروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: تور رایگان اردبیل‌گردی ویژه شهروندان اردبیلی با هدف ارتقای نشاط اجتماعی در سطح شهر اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح پیش از این نیز در تعطیلات نوروز و تابستان نیز ویژه گردشگران و مسافران برگزار شد افزود: اجرای این طرح با استقبال خوب گردشگران و مسافران مواجه شد و ما را بر ادامه این روند واداشت.

شهردار اردبیل ادامه داد: کاهش ترافیک درون‌شهری، گردش دسته‌جمعی و سوخت کمتر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی همچنین با تأکید بر معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی برای شهروندان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند همه‌روزه به محوطه شیخ صفی‌الدین اردبیلی مراجعه و برای ثبت‌نام در این تور اقدام کنند.

شهردار اردبیل گفت: این تور ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود و چنانچه با استقبال بیشتری از سوی شهروندان مواجه شویم در دو شیفت صبح و عصر به این کار ادامه خواهیم داد .

حمید لطف اللهیان

وی موزه عمارت شهرداری اردبیل را از جمله مکان‌های هدف این تور عنوان کرد و گفت: این موزه که نشان‌دهنده فرهنگ، تاریخ و معرفی مفاخر و هنر شهر است در کنار دیگر ذخایر معنوی اردبیل به شهروندان معرفی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =