دبیر بخش تاتر خیابانی اولین همایش استانی اشک‌واره حسینی آمل از اعلام نتایج نمایش های راه یافته به این همایش آمل خبر داد و گفت: از تعداد آثار ارسال شده به دبیر خانه همایش شش نمایش در بخش رقابتی و دو نمایش به بخش جنبی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  مازندران ، مهیار کمانگری دبیر بخش تئاتر خیابانی اولین همایش استانی اشک‌واره حسینی آمل در گفت: با توجه به استقبال خوب هنرمندان عرصه تئاتر استان و حتی استان های دیگر در بخش تاتر خیابانی اولین همایش استانی اشک‌واره حسینی آمل پس از ارسال آثار به دبیر خانه و بازبینی توسط داوران بازبین نمایش های محرم از اراک ، گزارش یک تابوت از ایزد شهر، سلام قهرمان از آمل ، نمایش غربت قریب از میاندرود ، نمایش فریاد از آمل و نمایش 25 از نور را انتخاب کرده و به بخش رقابتی ورود پیدا کردند .

وی با ارایه این مطلب که در بخش جنبی نیز دو نمایش دختر سه ساله از آمل و سایه همسایه از چالوس در این همایش راه یاقتند افزود: این همایش در هفته اول آبانماه 97 در شهرستان آمل برگزار خواهد شد .

گفتنی است که سحر مشرفی، مهیار کمانگری و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از کارشناسان تاتر استان مازندران داوری بازبینی بخش تاتر این همایش را بر عهده داشتند.

دبیر جشنواره اشکواره حسینی

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =