‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه تامین امنیت عمومی، بهداشت عمومی و آموزش عمومی شهروندان از وظایف حاکمیت به شمار می رود، اظهار کرد: در انجام این وظیفه حاکمیتی نیز باید مساوات برقرار شود تا همه اقشار مردم به میزان یکسانی از این خدمات عمومی در جامعه بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به اینکه نباید ضعف ها و عدم توجه لازم به آموزش و پرورش در کشور را در قالب مدارس غیردولتی توجیه کرد، افزود: اینکه عده ای از افراد جامعه با پرداخت مبالغ بیشتر از سهم بیشتری از خدمات عمومی بهره مند شوند با روح قانون اساسی، مبانی دینی و آرمان های انقلاب اسلامی سازگاری ندارد و نباید در اداره جامعه به این سمت پیش رفت.

وی همچنین از عدم توجه جدی به حوزه آموزش و پرورش در کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه آموزش و پرورش از اولویت های کشور خارج شده و این دستگاه اجرایی مهم نیازمند توجه جدی است.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه افزایش قیمت کالا و خدمات در کشور مبنای اقتصادی صحیحی ندارد، اظهار کرد: نباید افزایش اخیر قیمت کالا و خدمات در کشور بهانه ای برای افزایش بیش از حد شهریه مدارس غیردولتی باشد و افزایش میانگین شهریه ها نباید از 10 درصد فراتر رود.

وی با بیان اینکه تصمیمات همه کمیته ها و شورای های تعیین قیمت منوط به تصمیمات و مصوبات ستاد تنظیم بازار خواهد بود، خاطر نشان کرد: ضروری است ستاد های تنظیم بازار استان ها از اختیار بیشتری در تصمیم گیری ها برخوردار باشند تا بلاتکلیفی در استان ها کاهش یافته و خروجی جلسات تنظیم بازار ملموس باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    2 0
    به مدارس غیر انتفاعی لطفا سری بزنید. حداقل 12 تا 15 درصد افزایش داده اند
  • محمد علی A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    0 0
    بنده خدا شما کجا را سالم گذاشته اید که مدارس قانون مند و سالم اداره شودمهر برای خیلی از خانواده ها ماه عزا شهریه تهیه مایحتاج مدارس است این غیر انتفاعی چه صیغه ای بود که راه انداختید