میزان نوشت: جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح، دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۳ تن و ۱۷۸ کیلوگرم موادافیونی توسط تیم‌های عملیاتی پلیس خبر داد.

سرهنگ احمد طاهری گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش و سراوان در عملیاتی مشترک با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ را که به صورت مسلحانه موادمخدر را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می‌کردند، شناسایی کردند.

او گفت: تیم‌های اطلاعاتی پلیس، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در محور‌های فرعی خاش- ایرانشهر با ۴ دستگاه خودرو در حال جا به جایی موادمخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح، گفت: در این عملیات مسلحانه و با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و ۳ قاچاقچی دیگر به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر قابل توجهی مهمات دستگیر شدند.

سرهنگ طاهری در خصوص مقدار موادمخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از ۴ خودرو متعلق به اعضاء این باند مسلح، ۳ تن و ۱۷۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =