طوفان خط انتقال آب چاه نیمه به زاهدان را قطع کرد، مدارس ابتدایی تعطیل شد

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وقوع طوفان در منطقه سیستان و قطعی برق، این عامل باعث شده تا برق ایستگاه‌های پمپاژ آب در این مسیر قطع شود.

محسن میرادی در این رابطه افزود: وقوع گردباد در سه راهی دشتک واقع در مسیر زابل به زاهدان باعث سقوط تعدادی از تیرهای برق و قطع جریان انتقال آب چاه نیمه به زاهدان شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: بر اثر گردباد جریان برق خط انتقال آب چاه نیمه به زاهدان در محل ایستگاه شماره 2 واقع در سه راهی دشتک قطع شده و فعلا هیچ آبی به زاهدان نمی‌رسد.

وی افزود: این حادثه در پی سرعت گردباد رخ داده و باعث سقوط 30 تیر برق و پاره شدن خطوط انتقال برق شده و هم اینک پنج اکیپ امدادی متشکل از اتفاقات آب و برق در حال تعمیر خطوط انتقال برق هستند.

وی بیان کرد: وارد مدار کردن خط انتقال آب تا بعدازظهر امروز طول می‌کشد و در این مدت شهر زاهدان را با تنش آبی مواجه می‌سازد.

مدارس ابتدایی تعطیل شد

براساس اعلام فرمانداری زاهدان، شب گذشته ستاد بحران تشکیل جلسه داد و مدارس ابتدایی در مسیر قطعی آب تعطیل اعلام شد.

‌مسیرهای قطع آب مناطق پرستار، فرهنگ، معلم، جمهوری، دانش، دانشجو، بزرگمهر، دانشگاه، قلنبر، جانبازان، ثارالله، انقلاب، زیباشهر، مهرشهر، فاضلی، کوثر، شهرک کارگاهی، مزاری، امیرکبیر، دستغیب، پاستور، پوریا، مطهری، فلسطین، امام خمینی(‌ه)، کریم آباد، جام جم، رسالت، طباطبایی، سیستان و رجایی اعلام شده است.

وقوع گردباد در سه راهی دشتک واقع در مسیر زابل به زاهدان باعث سقوط تعدادی از تیرهای برق و قطع جریان انتقال آب چاه نیمه به زاهدان شد.

بر اثر گردباد جریان برق خط انتقال آب چاه نیمه به زاهدان در محل ایستگاه شماره 2 واقع در سه راهی دشتک قطع شده و فعلا هیچ آبی به زاهدان نمی رسد.

گفتنی‌است؛ آبفای سیستان و بلوچستان خبر داده آب تا ساعت ۲۲ امشب وصل می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =