بلیط سینماهای استان کردستان در ماه رمضان نیم بهاء است

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان گفت: بلیط سینماهای حوزه هنری در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان کردستان هم تا ساعت ۱۷ به صورت نیم بهاء ارائه می شوند.

حیدر مرادی در گفتگو با خبرآنلاین گفت: درراستای سیاست های اعمال شده توسط شورای صنفی نمایش فیلم های سینمایی و در طرح ویژه ماه مبارک رمضان بلیت فیلم های اکران شده در این ماه تا ساعت ۱۷ به صورت نیم بهاء ارائه می شود.

وی عنوان کرد: براین اساس در استان کردستان نیز در پردیس سینمایی بهمن سنندج و همچنین سینما آزادی بیجار تا ساعت ۱۷ بلیت سینما به صورت نیم بهاء به علاقه مندان ارائه می شود.

مدیر پردیس سینمایی بهمن با اشاره به فیلم های درحال اکران پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت : در پردیس سینمایی بهمن سنندج در مجموع ۷ فیلم در طول روز در سه سالن سینمایی در این ایام اکران می شود.

مرادی افزود : فیلم چهارراه استانبول ساعت ۱۰ صبح و ۱۵:۳۰ در سالن دو و ساعت ۱۹:۴۵ در سالن یک ، فیلم عصبانی نیستم ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۲ ، فیلم تگزاس ساعت ۱۵:۱۵ ، ۱۷:۳۰ و۲۲ در سالن شماره ۱ ، فیلم به وقت شام به صورت تک سانس در ساعت ۱۵ در سالن شماره ۳، فیلم انیمیشن فیلشاه ساعت ۱۰:۱۵ صبح در سالن شماره۳ و ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۲ ، فیلم لاتاری ساعت ۱۹ و ۲۲ سالن شماره ۳ و فیلم مصادره به صورت تک سانس در ساعت ۱۷ در سالن شماره ۳ پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان در خصوص فیلم های در حال اکران سینما آزادی بیجار هم بیان کرد : در بیجار نیز در این ایام فیلم های چهارراه استانبول در ساعت ۱۶ و ۲۰ ، فیلم تگزاس ساعت ۱۸ و۲۲ و فیلم انیمیشن فیلشاه ساعت ۱۰:۳۰ صبح اکران می شود.

وی افزود: هم اکنون امکان تهیه بلیت به صورت اینترنتی نیز فراهم شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.cinematicket.orgو با ورود به بخش انتخاب سینما نسبت به تهیه بلیت فیلم های مورد نظر خود با امکان انتخاب صندلی اقدام کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =