جلسه مشترک کمیته ساماندهی سواحل سازمان بنادر و دریانوردی و ارگانهای ذیربط در محدوده ساحلی تحت حاکمیت بندر امیرآباد در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بهشهر  ، این جلسه با حضور خلیلی مدیر کل سواحل و بنادر ، کوهساری مدیر کل تجهیزات خشکی و دریایی ، بهزادیان مدیر کل امور بندری و پسنده مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگانی از شیلات ، یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ، پایانه نفتی شمال ، نیروگاه شهید سلیمی و کشتی سازی صدرا و همچنین مدیر و معاونین بندر امیرآباد برگزار گردید .
رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در سخنانی هدف از برگزاری این جلسه را تبادل نظر در خصوص نحوه و مراحل قانونی دریافت مجوز سازه های ساحلی بیان نمود و خاطر نشان کرد : برگزاری اینگونه جلسات تاثیر بسزایی در جهت هماهنگی ، ساماندهی و آشنایی هر چه بیشتر ارگانهای مرتبط با سواحل با اهداف و برنامه های کمیته ساماندهی سواحل و بنادر سازمان بنادر دارد .
در ادامه این جلسه خلیلی مدیر کل سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی در سخنانی با تاکید بر نگاه حمایتی سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه زیرساختها در سواحل بر عزم جدی مدیران و مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی در ساماندهی ساخت و سازهای ساحلی خبر داد .
وی با اشاره به وظیفه خطیر ارگانهای دولتی و خصوصی در این راه بر تسریع در صدور مجوزهایی که منجر به توسعه چرخه اقتصاد کشور می شود ، تاکید کرد .
نادرپسنده مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر نیز در سخنانی کمک به رعایت استانداردهای ساخت و ساز ساحلی را از مهمترین اهداف این کمیته یاد کرد .
در ادامه محمودحیدری مسئول سواحل و بنادر بندر امیرآباد در گزارشی اهداف و اقدامات منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد را در محدوده حاکمیتی خود ارائه کرد.
گفتنی است ؛ بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و موانع ساماندهی ساخت و سازهای ساحلی و ارائه راهکارهای قانونی بر مبنای استانداردها و سیاستهای سازمان بنادر ، از دیگر بخشهای این نشست بود .

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =