۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵

سرهنگ علی عارف‌نژاد، فرمانده انتظامی زاهدان گفت: زن و شوهر جوان و زوگیر لحظاتی پس از سرقت نافرجام با سرعت عمل ماموران کلانتری ۲۰ این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عارف نژاد اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز گذشته یک فقره سرقت نافرجام خودرو در مسیر «زاهدان - میرجاوه» رخ داد که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۲۰زاهدان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور تیم گشت این کلانتری در محل، راننده یک دستگاه سواری پراید هراسان به عوامل انتظامی مراجعه و اعلام داشت زن و شوهری حدودا ۱۸ ساله که به عنوان مسافر از مقابل بیمارستان امام علی(ع) شهر زاهدان به مقصد پلیس راه میرجاوه سوار شده بودند در حوالی اداره گمرک با تهدید چاقو و شوکر قصد سرقت خودروی وی را داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: با مقاومت راننده، خودرو پس از منحرف شدن به حاشیه جاده با تپه خاکی برخورد و سارقان به ناچار در همان محدوده متواری شدند.

سرهنگ عارف نژاد تصریح کرد: ماموران کلانتری ۲۰ شهر زاهدان پس از بررسی اظهارات راننده خودرو موضوع را به مرکز پیام اعلام و با گشت زنی در همان محدوده سارقان را شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات از این زوج مسافر نما برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =