معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری همچنین بیش از ۱۴۹ مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از ۱۷۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام‌شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند: سید علی موسوی در نشست مشترک اقتصادی استان البرز و منطقه آزاد اروند که در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: منطقه آزاد اروند یکی از ۷ منطقه آزادی است که در کشور فعالیت می‌کند و دارای ویژگی‌های برجسته اقتصادی است.

وی بابیان اینکه بخشی از ویژگی‌های این منطقه در دیگر مناطق آزاد نیز دیده نمی‌شود، عنوان کرد: در منطقه آزاد اروند دو اتاق بازرگانی داریم که بیش از ۱۵۰۰ تاجر و بازرگان را دارند و ظرفیت خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: وجود دو اتاق اصناف با ۶۰ اتحادیه فعال، دو شهرک صنعتی فعال، دو بندر فعال و تعدادی صنایع سنگین در کنار دیگر مزایای منطقه ازجمله وجوه تمایز منطقه آزاد اروند با دیگر مناطق آزاد است.

موسوی بیان کرد: علی‌رغم وضعیت خاص صنعت و اقتصاد در دیگر شهرهای کشور، در منطقه آزاد اروند شاهد وضعیت خوبی هستیم و در همین راستا نیز ۱۷۹ بسته اقتصادی تعریف کردیم.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۳۵ میلیون دلار صادرات مجدد و بیش از ۷۰ میلیون دلار صادرات محصولات منطقه را داشتیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری همچنین بیش از ۱۴۹ مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از ۱۷۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام‌شده است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =