مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۶ماهه نخست امسال بیش از ۵۶میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط ۶۴ دستگاه تردد شمار به ثبت رسیده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که بیش از ۴۹میلیون تردد بود حدود ۱۳٫۶درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی دربازدید از محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در ۶ماهه نخست امسال بیش از ۵۶میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط ۶۴ دستگاه تردد شمار به ثبت رسیده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که بیش از ۴۹میلیون تردد بود حدود ۱۳٫۶درصد افزایش نشان می‌دهد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان، محورهای اردبیل- آستارا و اردبیل- نمین را با ثبت بیش از ۳میلیون تردد جزو پرترددترین محورهای استان در سال ۹۷برشمرد و افزود: ماه‌های مرداد و شهریور پرترددترین ماه در ۶ماهه امسال بودند.

رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۶۴سامانه تردد شمار در ۳۲ نقطه از راه‌های استان به ثبت رسیده است گفت:آمار تردد در محور ورودی و خروجی استان طی این مدت در مجموع بیش از ۸میلیون و ۶۵۰هزار و ۴۴۴بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸درصد رشد داشته است.

وی از نصب ۲۷ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور با امکان ثبت پلاک خودروها درجاده‌‌های استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۱۳ سامانه موجود در ۸ مقطع از محورها نصب شده و ۱۴ سامانه جدید نیز در محورهای اردبیل- آستارا و اردبیل- نیر درحال بهره‌برداری است.

عضو شورای ترافیک استان بیان کرد: مکان‌یابی ۱۴ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در ۱۲ نقطه از محورهای اصلی استان از جمله محورهای اردبیل- پارس‌آباد و اردبیل- سرچم صورت گرفت که در فاز بعدی طرح سامانه‌های مذکور نصب خواهند شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ثبت تخلف اضافه تناژ، سرعت و سبقت غیر مجاز، ثبت بیش از هزار و ۲۰۰ تخلف ارسالی حین حرکت و ۲۲هزار تعداد تخلف ثبت شده غیرمجاز ارسال شده به پلیس راه کشور را از نتایج و عملکرد سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف درنیمسال نخست سال دانست و اضافه کرد: رانندگان با رعایت کامل قوانین سرعت مجاز و مطمئنه وارد جاده‌ها شده و از طریق سامانه ۱۴۱ مدیریت مرکز راه‌های استان از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =