به‌روزرسانی ۹۰ درصد ماشین‌آلات راهداری اجرای برای طرح زمستانی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بروز رسانی 90 درصد ماشین آلات راهداری برای اجرای طرح زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از اداره ماشین آلات راهداری گفت:اکیپ بندی های لازم در این زمینه انجام و 90 درصد ماشین آلات نیز بروزرسانی شده است تا در انجام ماموریت های زمستانی با مشکلی روبرو نشویم.

وی افزود:بیش از 70درصد نمک مورد نیاز از معدن زنجان وسراب بارگیری شده ومابقی خریدها نیز تایک ماه اینده به انجام رسیده و در انبارها ذخیره سازی خواهد شد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان به شرایط سردسیری و صعب العبور بودن گردنه ها ومحورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت:هرچند طرح راهداری زمستانی از اوایل دی ماه همزمان با هفته حمل ونقل و روز راهداری در کشور شروع می شود اما ما دراستان اردبیل این طرح را از اواسط پاییز با توجه به شرایط جوی استان شروع میکنیم وتا اردیبهشت ماه نیزادامه پیدا می کند.

علی رحمتی

رحمتی تصریح کرد:همچون سال های گذشته نیروهای راهداری استان اردبیل در طول اجرای این طرح،با استقرار در جاده های مواصلاتی و گردنه های صعب العبور وهمچنین راهدارخانه های ثابت وسیارتلاش می کنند با روحیه جهادی و انقلابی به هموطنان خدمت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =