تاکید مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بر لزوم استقلال حوزه جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با تاکید بر لزوم استقلال حوزه جوانان از ورزش، گفت: اعتبارات کم حوزه جوانان جوابگوی دغدغه های بسیار در این حوزه نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در نشست هم اندیشی با نماینده ولی فقیه در استان کردستان با حضور اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان، ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و کارکنان اداره کل به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سال های ابتدایی و نیز در دوران دفاع مقدس به وسیله جوانان به پیروزی رسید و در این میان اعتماد امام خمینی(ره) به جوانان ستودنی بود.
وی افزود: امروزه نقش جوانان ایرانی در دستیابی به عناوین و کسب افتخارات برای این مرز و بوم تاثیرگذار و پررنگ است.
جولایی با اشاره به برنامه های وزارت و جوانان در حمایت از نخبگان حوزه ورزشی و مشارکت های اجتماعی، اظهار داشت: در برنامه ریزی های صورت گرفته استخدام قهرمانان ورزشی در جهت رفع یکی از بزرگترین دغدغه های آنان در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تاکید بر لزوم استقلال حوزه جوانان از ورزش، بیان کرد: اعتبارات کم حوزه جوانان جوابگوی دغدغه های بسیار در این حوزه نخواهد بود.
وی به بحث مسکن جوانان نیز اشاره کرد و افزود: با کمک شهرداری ها و راه و شهرسازی می توانیم در استان برای جوانان مسکن ایجاد کنیم و یکی از دغدغه های اصلی آنان را رفع نماییم.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: امسال شاهد کسب 700 مدال توسط جوانان کردستانی در رقابت های کشوری و بین المللی بوده ایم که نشان از ظرفیت های بالای ورزشی در استان است.
جولایی در پایان بر لزوم حمایت همه دستگاه های اجرایی از ورزش استان تاکید کرد و گفت: کمبود فضاهای ورزشی در کردستان را می توان با همت همه جانبه مدیران استان رفع کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =