معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در انتقادی علیه مدیران بی توجه به مسائل جوانان گفت: اگر مدیری به خود زحمت آمدن به جلسات را نمی دهد، معاونان و کارشناسان وی نیز زحمت آمدن به جلسه را به خود ندهند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علیرضا رادفر امروز در۲۵امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با انتقادات تند از برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی که توجهی به حضور جدی در جلسات ندارند بشکل جدی خواستار تغییر طرز فکر مسئولان و توجه به ارائه گزارش عملکرد و احترام به حاضران در جلسات و نشست ها شد.
رادفر امروز برخلاف رویه آرام قبلی خود، تیغ تند انتقاداتش را به سمت دستگاه‌های اجرایی بی‌تفاوت نشانه گرفت.

رادفر گفت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیر شعبه بانک ملی در استان آذربایجان غربی باید پاسخگوی غیبت خود و نداشتن نماینده در این جلسه باشند چرا حاضرین جلسه باید بابت برخی مدیران معطل شوند!!
وی ادامه داد: اگر مدیری در جلسه ستاد ساماندهی نباشد، معاون یا کارشناس هم نیاید زیرا مدیرکل باید در جلسه حضور پیدا کند تا مشکلات جوانان را حل کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی افزود: مساله جوانان به قدری دارای اهمیت است که انتظار می رود مدیران شخصا در جلسات ستاد حضور داشته باشند؛ از جلسه آتی ستاد حضور نماینده یا کارشناس به نیابت از شخص مدیر قابل قبول نیست.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =