56 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در جاده های کردستان فعالیت دارند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 56 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در جاده های استان فعالیت دارند که از این تعداد 31 پایگاه ثابت و سیار در طرح امداد و نجات جاده ای فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسن خدابنده لو در دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان کردستان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر دو طرح امداد و نجات و طرح راهنمای ایمنی و خدمات مسافران نوروزی را در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار دارد.
وی با اشاره به اینکه 56 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در جاده های استان فعالت دارند، گفت: از این تعداد 31 پایگاه ثابت و سیار در طرح امداد و نجات جاده ای فعالیت می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: طرح امداد نوروز هر ساله از 25 اسفند ماه شروع می شود و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
خدابنده لو با بیان طرح راهنمای ایمنی و خدمات مسافران نوروزی، بیان کرد: 25 پایگاه جمیعت جوانان هلال احمر در ایام تعطیلات نوروز در ورودی ها و خروجی های استان فعال هستند.
وی اظهار داشت: در پایگاه های جمعیت هلال احمر 12 نوع خدمت به چادر های ارائه خدمات به مسافران نوروزی ارائه می دهیم و پایگاه های امداد و نجات در طول سال در سطح جاده های استان مستقر هستند و خدمات خود را به مسافران و رانندگان ارائه می دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه اکثر سازمان ها و ادارات عضو کمیته بروشور های خود را برای توزیع به پایگاه امداد استان ارائه می دهند، افزود: این امر باعث شده که بروشور های ما برای مسافران خیلی زیاد باشد که متاسفانه در حال حاضر کسی رغبتی برای خواندن این بروشور ها ندارد.
خدابنده لو در ادامه خاطر نشان کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز 6 هزار نفر از اعضای هلال احمر به صورت افتخاری و داوطلبانه آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =