120 مقصد گردشگری استان سمنان چشم انتظار مسافران نوروزی

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: 120 مقصد گردشگری استان سمنان پذیرای بازدید گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «محمد جهانشاهی» امروز و در گفت و گویی با تاکید بر اینکه نوروز 97، نوروز متفاوتی در استان سمنان خواهد بود، افزود: تلاش شده با اجرای برنامه‌های جنبی از جمله جشن‌های نوروزگاهی، برپایی غرفه‌های صنایع دستی و ... زمینه افزایش بازدید گردشگران از استان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز، هر روز 50 ساعت برنامه آئینی و فرهنگی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، گفت: 50 دفتر و پایگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی مسافران و گردشگران در سطح استان و در ورودی شهرها دایر شده است.
جهانشاهی، استفاده از اقشار مختلف به عنوان راهنمای گردشگر، راه اندازی تاکسی راهنما، راهنمای گردشگری افراد ناشنوا و نابینا را از جمله روش‌های معرفی جاذبه های استان به مسافران عنوان کرد و گفت: بهره گیری از روش‌های نوین از جمله ربات تلگرامی گردشگری و اپلیکیشن معرفی استان از دیگر روش‌های معرفی استان است.
وی گفت: در 15 بیلبورد جاده ای نیز جاذبه‌های استان سمنان در معرض دید مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: مسافرانی که از ۲۸ اسفند امسال تا ۲۸ فروردین 1397 در فضاهای اقامتی رسمی این استان اقامت داشته باشند نیز می‌توانند برنده خودروی شاسی بلند شوند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =