۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۳
طرح نوروزی 97 در لرستان آغاز شد

همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی 97 لرستان با مانور مشترک پلیس، دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، استاندار لرستان در اين مراسم كه در محل مقر فرماندهي انتظامي استان برگزار شد، با بيان اينكه امنيت مسافران و ايمني سفرهاي نوروزي در اولويت برنامه‌هاي ستاد اجرايي خدمات سفر قرار دارد، اظهار كرد: متاسفانه به‌دليل عدم پاسخگويي توان جاده‌اي و حمل و نقلي و تراكم سفر در ايام نوروز تعداد تصادفات و تلفات ناشي از آن در كشور بالا بوده، از اين رو يكي از مهم‌ترين برنامه‌ها در سال‌هاي اخير كاهش تصادفات نوروزي است.

وي تصريح كرد: بايد تلاش كنيم ضمن فراهم آوردن همه امكانات داخلي براي ورود گردشگران بيشتر به استان، اقدام ويژه و جدي در كاهش تصادفات صورت گيرد كه در اين راستا پليس و راهداري و حمل و نقل جاده‌اي مي‌توانند بسيار موثر عمل كنند.

خادمي افزود: براساس مصوبات ستاد اجرايي خدمات سفر، اقداماتي نظير اعمال كنترل‌هاي لازم، ايجاد آشكارسازها و اعلان‌گرها در سطح جاده، رفع برخي نقاط پرتصادف و كمك به كنترل تردد در دستور كار قرار گرفته كه يقينا به كاهش تصادفات منجر خواهد شد.

وي اظهار اميدواري كرد: با همكاري، هماهنگي و حضور به‌موقع همه دستگاه‌هاي خدمت‌رسان و امدادي شاهد ثبت خاطراتي خوش براي گردشگران بازديدكننده از استان و ترغيب آنان به تكرار سفر باشيم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =