اعزام کاروان جهادی بسیجیان برق دامغان به روستای توچاهی

کاروان خدمت رسانی پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور مدیریت توزیع برق شهرستان دامغان در روستای توچاهی این شهرستان حضور یافته و ارائه خدمات نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با عنوان این مطلب گفت: این کاروان شامل سه گروه اجرائی به منظور تعمیرات روشنائی معابر و اصلاح انشعاب مشترکین باحضور بسیجیان پایگاه شهید عباسپور، در این امر خداپسندانه شرکت کردند.
مهندس سید محمدحسین ترابی با اشاره به فعالیت های انجام شده در این برنامه بیان داشت: بررسی دو درخواست روشنائی معابر و نصب دو دستگاه سرچراغ جدید و رفع 9مورد خاموشی معابر با تعویض لامپ های سوخته، از جمله اقدامات صورت گرفته می باشد.
وی در ادامه افزود: از دیگر فعالیت های انجام شده می توان به تعویض سه مورد ایگناتور و سه دستگاه ترانس 70 وات ، بررسی قبوض دو مشترک برق و همچنین بازدید از پنج انشعاب برق مشترکین این روستا اشاره کرد.
وی یادآور شد: محمد خاقانی، سید محمد مهدی نژاد، حسین معرفی، ابراهیم اسدی و ابوالفضل جلالی از بسیجیان پایگاه بسیج شهید عباسپور برق دامغان به عنوان نیروهای اجرائی بودند که در اردوی ذکر شده نقش به سزایی ایفا نمودند/

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =