بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محورهای ارتباطی غرب استان

معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی استانهای وزارت راه و شهرسازی در سفر خود به مازندران از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در غرب استان بازدید نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران ، عليرضا محفوظي در اين بازديد ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء و تعريض در سطح محورهاي غرب استان عنوان نمود : خوشبختانه با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در راههاي ارتباطی غرب استان اقدامات در خور توجه اي در زمينه تعريض و چهار خطه شدن محورهاي اصلي و شرياني در دست اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست بررسی مشکلات حریم راههای روستایی شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در دانشگاه علوم کشاورزی کلارآباد هدف از این نشست را اصلاح حریم راه‌های روستایی سه شهرستان غرب مازندران در بازنگری طرح‌های هادی دانست.
وی افزود: این نشست با پیگیری‌های مستمر دکتر شریعت نژاد نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی برگزارشده و بازدیدهای انجام‌شده به‌منظور بازدید از وضعیت حریم راههای روستایی در منطقه و چگونگی اجرای قانون ایمنی راه‌ها و بررسی وضعیت موجود صورت گرفت.
محفوظی اضافه کرد: این نشست و بازدیدهای انجام‌شده منجر به این شد که مدیرکل نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری و معاون بنیاد مسکن کشور طی نشستی مشترک چارچوبی را مقرر کرده و به استان‌ها ابلاغ کنند که در آن‌هم یکپارچگی استعلام‌ها و پاسخ به آن‌ها حفظ‌شده و هم تأسیساتی که در حریم راهها توسط دستگاه‌های خدمت رسان اجرا می شود مشکلی نداشته باشند.
معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی گفت: در این نشست مقرر شد تا در بازنگری طرح‌های هادی ضوابط و مقررات اصلاح حریم راههای روستایی دیده شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این بازدید با اشاره به ضرورت افزایش ارتقاء ایمنی راه‌های غرب مازندران گفت : غرب استان به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.
مهندس بهادری با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در مازندران به‌منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی ، اظهارکرد: توسعه زیرساخت‌های این استان در تمامی بخشهای حمل و نقل به‌ویژه محورهای ارتباطی ، در دستور کار دولت قرار دارد .
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه ساخت و توسعه راهها در غرب استان اشاره و یادآور شد : پروژهای متعدد راهسازی در غرب استان در دست اجراء بوده که انشاء اله با بهره برداری از این پروژه ها شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان باشیم .
گفتنی است : در سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به غرب استان که به دعوت دکتر شریعت نژاد نماینده مردم رامسر- تنکابن و عباس آّباد درخصوص حریم راهها صورت گرفته از محور جواهرده، کمربندی تنکابن ، محور جنت رودبار ( جاده دالاخانی ) ، محور عباس آباد - کلاردشت ، پل پسنده و فرودگاه رامسر بازدید و تصمیماتی درخصوص بازنگری در میزان حریم راهها اتخاذ گردید .
در این سفر معاون بنیاد مسکن کشور ، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مدیر کل بنیاد مسکن ، فرمانداران و شهرداران شهرهای غرب استان معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =