بهره‌برداری از ۳۱ پروژه با اعتبار ۵/۵ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در کیاشهر

بخشدار بندر کیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: ۳۱ پروژه بااعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال در بندر کیاشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت حاجی پور در این رابطه در گفت‌وگو با خبرآنلاین گیلان، با تبریک فرارسیدن هفته دولت به همه‌ی دولتمردان و خادمین مردم و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا خاصه شهدای دولت در رأس آن دو اسوه اخلاق و مدیریت و فرزانگی شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای بیان دستاوردهای دولت و ارائه گزارش به مردم عزیز و اینکه به‌عنوان یک مسئول این اطمینان خاطر را به مردم شریف بدهیم که از هیچ تلاش و کوششی در جهت رضایتمندی مردم شریفمان دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: بحمدالله در هفته دولت امسال با لطف خداوند سبحان و همت همه مدیران شهرستان و بخش کیاشهر ۳۱ پروژه عمرانی، خدماتی و ... در بخش‌های متعدد بااعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده افتتاح داریم که بخشی از آن‌ها افتتاح‌شده و مابقی در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بخشدار بندر کیاشهر گفت: آنچه مهم می‌باشد این است که این پروژه‌ها در شرایطی اجرا و به بهره‌برداری رسید که کشور دچار برخی مشکلات اقتصادی به‌خصوص مشکلات ناشی از بحث تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه است، اما این دستاوردها و عملکردها نشان می‌دهد که حرکت این کشور حرکت روبه‌جلو است.

وی اضافه کرد: کشور ما ۴۰ سال است که این تحریم‌ها را در ابواب متعدد تجربه کرده و نتیجه تحریم‌ها این است که مدیران ما در این نظام باروحیه خودباوری و اعتمادبه‌نفس و تکیه‌بر ظرفیت و توان داخلی و بومی آن‌هم برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و منویات دولت محترم گام برمی‌دارند و بدانیم که انشالله افق و آینده این نظام اسلامی افق روشنی خواهد بود.

حاجی پور در رابطه با پروژه‌های افتتاح‌شده در هفته دولت بخش کیاشهر عنوان کرد: روز گذشته و با حضور فرماندار و دیگر مسئولین برخی از پروژه‌ها ازجمله گلخانه هیدروپونیک در روستای لاکوژده با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، اجرای طرح هادی آسفالت در روستای لسکوکلایه ۵۰ میلیون تومان زیرسازی توسط دهیاری و ۶۵۰ میلیون توسط بنیاد مسکن، احداث ۳۳۰ متر خط ۲۰ کیلوولت و نصب ترانس از طریق اداره برق بااعتبار ۷۶ میلیون تومان در روستای انبارسر به صورت نمادین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از ۳۱ پروژه با اعتبار ۵/۵ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در کیاشهر

بخشدار بندر کیاشهر با اشاره به حضور وزیر نیرو در این بخش خاطرنشان کرد: اولین پروژه آب‌رسانی روستایی در کشور به روش BOT برای آب‌رسانی به ۱۲ روستای شهرستان آستانه‌اشرفیه که ۸ روستا نیز متعلق به روستاهای بخش کیاشهر بوده که به‌طور نمادین در روستای پایین رودپشت این بخش با حضور وزیر نیرو، استاندار گیلان، فرماندار و نماینده شهرستان و مسئولین و مردم افتتاح شد.

وی گفت: در پایان هم لازم می‌بینم از همه‌کسانی که در رفع مشکل آب شرب روستاهای بخش کیاشهر که یکی از دغدغه‌های به‌حق مردم شریف و قدرشناس این منطقه بوده از استاندار معزز و فرماندار محترم جناب مهندس حیدری و از پیگیرهای مؤثر نماینده محترم جناب دکتر قربانی و مسئولین امر صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =