رئیس کمیته تخصصی توسعه گیاهان دارویی گفت: باتوجه به این که اتاق بازرگانی انجمن گیاهان دارویی را تشکیل داده است، این کمیته به عنوان زیرشاخه کمیسیون کشاورزی استان با هدف دریافت و انتقال نظرات و مشکلات فعالین این حوزه و تلاش برای رفع مشکلات شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دکتر اسبقیان در جلسه کیمته تخصصی توسعه گیاهان دارویی در اتاق بازرگانی اردبیل گفت: باتوجه به این که اتاق بازرگانی انجمن گیاهان دارویی را تشکیل داده است، این کمیته به عنوان زیرشاخه کمیسیون کشاورزی استان با هدف دریافت و انتقال نظرات و مشکلات فعالین این حوزه و تلاش برای رفع مشکلات شکل گرفته است.

رئیس کمیته تخصصی توسعه گیاهان دارویی افزود: در اولین جلسه این کمیته تصمیم گرفته شد که چهار کارگروه تخصصی ایجاد شود و متخصصین هر حزه نظرات کارشناسی خود را به کمیته منتقل کنند تا به کمیسیون کشاورزی که با حضور مسئولین عالی رتبه استانی برگزار می شود انعکاس داده شود.

وی تاکید کرد: استان اردبیل باوجود داشتن پتانسیل بالا از نطر گونه های گیاهی و کم نظیر بودن در کشور و دنیا، به موفقیت های لازم در حوزه گیاهان دارویی نرسیده است، این کمیته قصد دارد که استان را در رسیدن به شرایط ایده آل در این حوزه کمک کند.

اسبقیان تصریح کرد: مشکل اصلی ما در حوزه گیاهان دارویی بحث بازاریابی است که اتاق بازرگانی می تواند کمک ویژه ای را در این زمینه انجام دهد.

گیاهان دارویی

وی ادامه داد: آقای استاندار و آقای پیرموذن حامی این کمیته و به دنبال برداشتن قدم های مهمی در حوزه گیاهان دارویی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =