شرکت گاز استان اردبیل به سیستم انرژی خورشیدی مجهز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه این شرکت به ۴۵۶۰۰۰ مشترک عمومی و صنعتی در سطح استان خدمات مستمر با ضریب امنیت بالایی را ارایه می دهد،گفت: استان اردبیل به سیستم انرژی خورشیدی مجهز شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل، در مراسمی با حضور مهندس پیرایش معاون سازمان و رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران ، معاونت اقتصادی اطلاعات استان ، رئیس حراست کل استان ، مهندس خدائی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل به همراه جمع کثیری از مسئولین ستادی و کارکنان شرکت گاز استان ، سامانه جامع پایش و نظارت تصویری ایستگاههای گاز جایگاههای CNG با استفاده از انرژی خورشیدی به بهره برداری رسید.

خدائی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اعلام این خبر افزود : در حال حاضر شرکت گاز استان به ۴۵۶۰۰۰ مشترک عمومی و صنعتی در سطح استان خدمات مستمر با ضریب امنیت بالایی را ارایه می دهد و استمرار این خدمات نیازمند حفاظت و حراست از تاسیسات و ایستگاهها و تمامی زیرساختهای لازم بدین منظور می باشد که در همین راستا سامانه جامع پایش و نظارت تصویری ایستگاههای گاز جایگاههای CNG نمونه ای از اقدامات لازم به منظور حفاظت هوشمند از تاسیسات شرکت می باشد.

فیروز خدایی

وی با بیان این مطلب که کلیه مراحل اجرائی پروژه مذکور اعم از طراحی و راه اندازی بدست پرسنل توانمند شرکت علی الخصوص کارکنان واحد حراست اجرایی شده است اظهار داشت : شرکت گاز استان اردبیل به منظور شفاف سازی و کاهش جرائم و تخلفات در حوزه گازرسانی اقدامات متناسبی را انجام داده است که از آنجمله می توان به طراحی و اجرای سیستم حفاظت الکترونیک و اطاق مونیتورینگ و سیستم رادیویی، صدور آنی صورتحساب مشترکین ، GIS READY کردن نقشه های استان و ... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =