«ضیافت» مسعود کیمیایی در عمارت نوفل لوشاتو/ عکس

نمایش «ضیافت شبانه‌ای برای شبنم» به کارگردانی روزبه روحی‌پور و تهیه‌کنندگی لیلی مقیمی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود. این نمایش با نگاهی آزاد به فیلم «ضیافت» مسعود کیمیایی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، 23 سال بعد از تولید و اکران «ضیافت» به کارگردانی مسعود کیمیایی، نمایش «ضیافت شبانه‌ای برای شبنم» که ادای دینی به این فیلم است، روی صحنه می‌رود. در این نمایش، برخلاف فیلم «ضیافت»، برخی از شخصیت‌های اصلی زن هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:‌ «شيرين امشب كافه ماه طاووس را قرق كرده و تدارك يك ضيافت شبانه را ديده است. او بعد از سال‌ها تعدادی از همكلاسی‎‌های دوره دانشگاه خود را دعوت كرده است. همه می‌آيند جز شبنم!»

بازيگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از گلبرگ بقایی، علی توانگری، محمدرضا جمال، مهران رنج‌بر، هدیه رضایی، ریحانه سلامت، گلناز عباسی، فربد فرهنگ، ساغر مسعودی و متین نظری.

روزبه روحی‌پور پیش از این دستیار سینما بوده و تا کنون با کارگردان‌هایی چون مسعود کیمیایی،‌ فرزاد موتمن و علی‌رضا امینی همکاری کرده است. ساخت عنوان‌بندی دو فیلم «حکم» و «رییس» مسعود کیمیایی هم توسط روحی پور انجام شده است. او همچنين تدوین بیش از 70 عنوان فیلم و سریال، کارگردانی 12 فیلم کوتاه و کارگردانی فیلم‌های بلند «رفقای فراموش‌شده»، «یادگار خون سرو»، «مشت‌زن» و «واقعیت پوشالی» را در كارنامه حرفه‌ای خود دارد.

نمایش «ضیافت‌ شبانه‌ای برای شبنم» از اول مرداد ساعت ٢١:٣٠ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود. 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =