١٠ عنوان کتاب در سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی در شهرکرد رونمایی شد

معاون پژوهشی و انتشارات بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: طی برگزاری سه دوره از جشنواره ملی تولید کتاب رضوی چهارمحال و بختیاری ۲۴ چاپ عنوان کتاب در این حوزه به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، علیرضا کریم دادیان، در حاشیه برگزاری سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد ١٠ عنوان کتاب چاپ اول در آئین اختتامیه سومین جشنواره تولید کتاب رضوی رونمایی شد و ١٤ عنوان چاپ دوم نیز سال گذشته در دومین جشنواره رونمایی شد.

وی ادامه داد: رویکرد بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) از ابتدا تاکنون جشنواره محور بوده اما از امسال بنا داریم ٣٠ درصد تمرکز خود را به حوزه تولید آثار فاخر رضوی اختصاص دهیم.

کریم دادیان تصریح کرد: تلاش می شود جشنواره های رضوی به سمتی سوق داده شود که خروجی داشته باشد و صرفا یک جشنواره نباشد.

این فعال حوزه کتاب با اشاره به نقش استان ها در رشد و تقویت جشنواره رضوی، افزود: امید است با این جدیت و اهتمام استان ها در آینده شاهد تولید آثار فاخر و ماندگار باشیم و این موضوع بتواند در تبیین و ترویج دین اسلام نقش موثری ایفا کند.

عضو هیئت مدیره موسسه انتشارات احیاء امر ولایت ادامه داد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان هایی است که در حوزه تولید کودک و نوجوان توانسته عملکرد قابل قبولی از خود برجا بگذارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =