خراسان نوشت: سه قاچاقچی که برای حمل مواد مخدر قصد دور زدن ماموران را داشتند پس از دستگیری به حبس، جریمه نقدی و شلاق محکوم شدند.

سه جوان که از استان های همجوار به مقصد مشهد در حال حرکت بودند در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی وقتی با ماشین گشت نیروی انتظامی روبه رو می شوند 36 کیلوگرم تریاک را در حاشیه جاده مخفی و طوری وانمود می کنند که خودروی آن ها دچار نقص فنی شده است.

بنابراین گزارش وقتی نیروهای گشت به آن ها مراجعه می کنند متوجه می شوند حالات روحی و روانی دو نفر خوب نیست اما کمک می کنند تا خودروی آن ها روشن شود.
گزارش واصله حاکی است، ماموران با هوشیاری محل را تحت کنترل خود قرار دادند و با خودروی نامحسوس هر سه جوان را تحت نظر داشتند تا این که حوالی غروب آن ها به محل مخفی موادها برگشتند و هنگام بارگیری، ماموران هر سه جوان را دستگیر کردند که هنگام انتقال به مقر پلیس به جرم خود اعتراف کردند که مستندات زمینه پرونده شد و در دادگاه انقلاب شهرستان طبس متهمان پای میز عدالت قرار گرفتند و دادگاه بدوی هر سه متهم را به تحمل پنج سال حبس، شلاق و جزای نقدی محکوم کرد.
به گزارش خبرنگار ما، متهمان به رای صادره در مهلت قانونی اعتراض کردند که پرونده در شعبه تجدید نظر استان دوباره مطرح شد و قضات دادگاه تجدید نظر رای صادره را از دادگاه بدوی تایید کردند.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =