یاد رضا مقدسی در یک مستند گرامی داشته می‌شود

«روزنامه نگار تراز انقلاب» روایتی از زندگی زنده‌یاد رضا مقدسی، مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و از روزنامه نگاران با سابقه انقلاب اسلامی در روز جمهوری اسلامی از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستند «روزنامه‌نگار تراز انقلاب» به تهیه‌کنندگی محمدحسین فتاح و کارگردانی حسین ذوالفقاری، یکشنبه دوازدهم فروردین ساعت ۱۹:۱۵ پخش و روز آینده ساعت ۱۳:۱۵ بازپخش خواهد شد.

«روزنامه نگار تراز انقلاب» در گفتگو با خانواده مقدسی و همچنین چهره‌‌های  باسابقه عرصه رسانه و مطبوعات مانند فرشاد مهدی‌پور مدیر مسئول روزنامه صبح نو، پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، مسعود معینی مدیر شبکه چهار سیما و محمدسعید احدیان مدیرعامل موسسه مطبوعاتی خراسان به مرور زندگی شخصی، حرفه‌ای و فضائل اخلاقی زنده یاد مقدسی پرداخته است.

زنده یاد مقدسی از فعالان رسانه‌ای بود که در سال ۱۳۴۶ در مشهد مقدس متولد شد و فعالیت رسانه‌ای را از دوران دانش‌آموزی و با نوشتن در نشریه دانش‌آموزی آغاز و سال‌ها به عنوان خبرنگار فعالیت کرد.

حضور در بخش‌های مختلف تحریریه‌ صدا و سیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز، بخشی از سوابق این فعال مطبوعات و چهره فرهنگی است.

این روزنامه نگار، بهمن سال ۹۶ پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت و پیکرش با حضور مردم و بسیاری از چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اهالی رسانه به خاک سپرده شد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =