راه اندازی رادیو و تلویزیون گردشگری در کشور

معاون گردشگری و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به زودی رادیو و تلویزیون گردشگری راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین «محمد محب‌خدایی» شب گذشته و در نشست هم‌اندیشی توسعه گردشگری استان سمنان که با حضور فعالان گردشگری کشور در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: از اوایل تیر ماه امسال رادیوی 24 ساعته گردشگری کشور با مشارکت تمام شبکه‌های رادیویی راه اندازی می‌شود و برنامه‌های این رادیو به تمامی استانهای کشور اختصاص دارد.
وی افزود: به زودی تلویزیون گردشگری نیز از شبکه 5 با زمان 3-5 ساعت در روز آغاز به کار می‌کند.
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: بهره‌برداری از ظرفیت رسانه ها و به ویژه رسانه ملی نقش مهمی در توسعه گردشگری کشور دارد.
وی با اشاره به نقش گردشگری در توسعه کشور، گفت: متاسفانه در کشور ما اقتصاد گردشگری در بین سایر اقتصادها گم شده است.
وی در رابطه با آمار گردشگران خروجی از کشور نیز، اظهار داشت: بخش عمده ای از 9.5 میلیون گردشگر خروجی را گردشگران زیارتی و تجاری تشکیل می‌دهند و تنها 3 میلیون از این تعداد گردشگر تفریحی است.
محب‌خدایی بهره‌برداری از ظرفیت گردشگری زیارتی را در توسعه گردشگری کشور موثر دانست و افزود: استان سمنان نیز باید از این ظرفیت و زائران عبوری از این استان بهره برداری بیشتری کند.
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای گردشگری، جشنواره‌های فصلی و ... زمینه ساز توسعه گردشگری استان سمنان است، ابراز امیدواری کرد: مردم با تلاش استان سمنان با برگزاری رویدادها و به خصوص جشنواره تابستانه زمینه توسعه گردشگری این استان را فراهم کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =