مدیر کل ورزش وجوانان استان گفت: عملیات اجرایی دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری از هفته آتی با کمک خیرین در شهرستان بروجن آغار خواهد شد.

حمید کریمی  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین اظهار داشت: دومین خانه کوهنوردی استان با کمک خیرین و به منظور توسعه ورزش همگانی همچون کوهپیمایی در شهرستان بروجن احداث می‌شود و امروز تحویل نهایی زمین جهت احداث سالن سنگنوردی آن انجام شد.
وی افزود: خانه کوهنود بروجن در زمینی به متراژ 1500 مترمربع در یک طبقه احداث می‌گردد و اجرای فاز اول آن با زیربنای 1000 متر که شامل سالن صخره‌نوردی است در هفته آینده آغاز و پیش بینی می شود فاز دوم آن نیز که شامل سالن رختکن، خوابگاه و سالن کلاس های آموزشی است تا پایان سال جاری بهره برداری شود.
کریمی خاطرنشان کرد:این خانه برای اسکان کوهنوردان و مربیان ورزشی، تشکیل کلاس‌های آموزشی کوهنوردی و جلسات هفتگی گروه‌های کوهنوردی مورد استفاده همه افراد و گروه‎های کوهنوردی قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان یادآور شد: فاز نخست این خانه با اعتبار 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و با مساعدت خیرین استانی در هفته آتی در مجموعه ورزشی تختی بروجن خاکبرداری می شود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =