در روز چهارشنبه ۲۳ خرداد، اخباری درباره دلایل گران شدن خودرو، پایان گروگانگیری در پاریس و بیلبورد عجیب شهرداری برای جام جهانی پربیننده شد.

در سرویس سیاست، سخنان امام جمعه اصفهان با عنوان هیچ فقیهی حکم نداده که با ترک نمازجمعه باید خانه افراد را بر سرشان خراب کرد خبری پرمخاطب بود. دستورات روحانی برای مهار گرانی دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. عکس یادگاری کودکانه با رئیس جمهور هم پربیننده شد.

در سرویس اقتصاد، بسیاری خواستند بدانند چرا دلواپسان در باره اف‌ای‌تی‌اف به مردم دروغ می‌گویند؟ کاربران همچنین با نگرانی خبر سکه ۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان شد را دنبال کردند. ۴ دلیل گرانی خودرو از نگاه فروشندگان هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، واکنشی که ترامپ به توهین دنیرو نشان داد نظر کاربران را به خود جلب کرد. در ادامه ابراز علاقه متفاوت امیر جعفری به شهاب حسینی پس از پایان «شهرزاد» هم مورد استقبال قرار گرفت. واکنش حمید فرخ‌نژاد به ممنوع‌الفعالیتی جواد یساری نیز بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، حمله سگ‌های گله به پلنگ مادر مورد توجه قرار گرفت. ورود دادستان کل به مباحث مطرح شده در برنامه ماه عسل دیگر خبر پربازدید بود. بیلبورد عجیب شهرداری برای جام‌جهانی هم توجه بسیاری را جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، "اون" اطلاعات هسته‌ای ایران را به ترامپ می‌دهد؟ خواندنی شد. اظهارات صادقانه عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا درباره مذاکره با اون دیگر خبر پربازدید بود. پایان گروگان‌گیری در پاریس هم نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

در سرویس ورزش، بدل ایرانی مسی دستگیر شد! پربازدیدترین خبر بود. همچنین قیمت‌های نجومی خودرو و دردسر برای برنامه جدید عادل فردوسی‌پور! توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. تیم ملی ایران در محله لاکچری مسکو! دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =