مشکل کبدی ضیاالدین دری و احتمال عمل پیوند کبد/ کارگردان «کیف‌ انگلیسی» به شیراز منتقل شد

میزان نوشت: فرزند ضیاالدین دُری گفت: پیوند کبد یکی از گزینه‌ها برای پدر است و احتمال دارد این عمل صورت بگیرد. البته در ابتدا شورای بیمارستان شهر شیراز باید پرونده پدر را بررسی کند تا اگر نیاز بود پیوند کبد صورت گیرد.

نوید دری فرزند ضیاالدین دُری درباره دلیل بستری شدن پدرش در بیمارستان گفت: بر اساس تشخیص پزشکان پدر مشکل خودایمنی کبد داشته و به همین دلیل درمان همچنان روی وی ادامه خواهد داشت.

او در همین راستا ادامه داد: به دلیل بهبود روند درمان و همچنین امکانات بیشتر قصد داریم بیمارستان محل درمان پدر را تعویض کنیم. ادامه روند درمان پدر نیازمند انجام کارهای خاصی است که فعلاً در بیمارستان فعلی ممکن نیست.

فرزند ضیاالدین دُری با اشاره به وضعیت عمومی پدرش اضافه کرد: البته خوشبختانه وضعیت عمومی پدر از لحاظ فشار خون و هوشیاری بسیار خوب است اما ناراحتی کبد وی همچنان ادامه دارد و پزشکان تشخیص داده اند که باید ادامه روند درمان در بیمارستان دیگری پیگیری شود.

دری درباره احتمال پیوند کبد برای پدرش خاطرنشان کرد: پیوند کبد یکی از گزینه هاست و احتمال دارد این عمل صورت بگیرد. البته در ابتدا شورای بیمارستان شهر شیراز باید پرونده پدر را بررسی کند تا اگر نیاز بود پیوند کبد صورت گیرد.

گفتنی است ضیاالدین دری کارگردان برجسته سینما و تلویزیون که در کارنامه خود آثار همچون کلاه پهلوی و کیف انگلیسی را دارد، هفته گذشته بر اثر تب شدید در بیمارستان بستری شد.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =