با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار بویراحمد ،رئیس مرکز بهداشت بویراحمد و تنی چند از مدیران شهرستان آیین بهره برداری از ۳ پروژه درمانی بخش لوداب انجام شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ؛غلام محمد زارعی ظهر پنجشنبه در بخشداری لوداب افزود: در حوزه های آب، برق، گاز و جاده ارتباطی اقدامات توسعه ای در بخش لوداب عملیاتی شده است.

زارعی تصریح کرد: یکی از موارد مهم حرکت هایی خیرخواهانه است و خوشبختانه دستاوردهای خوبی در حوزه فعالیت های اینچنینی وجود دارد.

زارعی ابراز داشت: امروز بیش از ۴۰۰ میلیون تومان پروژه درمانی در حوزه لوداب افتتاح میشود.

وی ابراز داشت: امروزه مجموعه اعتبارات لوداب ۲ میلیارد اعتبارات استانی و تملک و ۲۰ میلیارد ملی است که بیش از ۲ میلیون تومان برای هر نفر در راستای محرومیت زدایی از این منطقه هزینه می شود.

زارعی گفت: در سالهای گذشته با برنامه ریزی به جمع بندی رسیدیم که لوداب از توسعه بازمانده و در حوزه آب و راه و گاز تمرکز کردیم و امروز خروجی آن را شاهدیم.

وی افزود: تمامی پروژه های راه آنتنی لوداب در سال ۹۷ عملیاتی می شود.

زارعی گفت: موضوع ارتباطات بخش لوداب با مرکز استان مرتفع شده است و همچنین با تحقق جاده پاتاوه- دهدشت ۲۵۰ کیلومتر مسیر ارتباطی تا بندر امام را کوتاه می کند.

زارعی بیان داشت: در حوزه آب آشامیدنی آمادگی داریم که فعالیت ها را محقق کنیم و در منطقه چین نیز آبرسانی شبکه ای محقق شود.

وی افزود: بزرگترین پروژه آبرسانی در این حوزه در دست اجراست.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از گازرسانی به چندین روستای منطقه لوداب خبر داد و گفت: در میان لوداب و دم لوداب نیز اقدامات اجرایی می شود.

زارعی بر توسعه کشاورزی در جامعه روستایی با تکیه بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: اجرای سد لوداب با تحقق مطالعات عملیاتی خواهد شد و تخصیص آب آن گرفته شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از ایجاد ظرفیت های ورزشی در بخش لوداب خبر داد.

زارعی گفت: هدفگذاری ایجاد راهداری در بخش لوداب انجام شده است و همچنین تا پایان سال راه های روستایی بخش لوداب توسعه می یابد.

در ادامه فرماندار بویراحمد از اجرای قریب ۲۵ میلیارد تومان پروژه راه با طی مراحل مختلف در بخش لوداب خبر داد.

شاهرخ کناری افزود: همچنین ۴۶ پروژه در بخش لوداب در دست اقدام است.

کناری از کمک به دهیاری ها و کمک به روستاهای فاقد دهیاری خبر داد و بیان کرد: توسعه همه جانبه لوداب کلید خورده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =