اولین نشست  شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

اولین نشست سیاست گذاری شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان به ریاست دکتر کورش ساکی رئیس دانشگاه و با حضور مرادیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ٬ معاونین آموزشی و دانشجویی و فرهنگی و دیگر اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر روز شنبه ۵ خرداد ماه ۹۷ در سالن حوزه ی ریاست برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در اين نشست كه دستور كار آن حمايت از كالاي ايراني ٬ مديريت جهادي بر اساس سنجه هاي مديرت جهادي و لحاظ كردن آن ها در انتخاب مديران ٬ شناسايي كاركنان منضبط و انقلابي و آموزش نيروي هاي انساني بر اساس فريضه ي امر به معروف و نهي از منكر بود ؛ راهكارهايي مناسب در راستاي پيشبرد اهداف سازماني دانشگاه در باب سياست گذاري كلان امر به معروف و نهي از منكر طرح گرديد .
در ادامه مراديان مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري با ذكر آياتي از قرآن كريم و احاديثي از ائمه (ع ) بيان داشت : مومن درمقابل ديگران و دشمنان اسلام ابهت دارد و اين ابهت از طرف خداوند به فرد مومن داده شده است . وي گفت : امنيت ٬ ايمان در تمام ابعادش ٬ سلامتي در بعد جسماني و عقيدتي و اسلام بعنوان تسليم شدن جز مولفه هايي هستند كه در دين اسلام مد نظر است و ما بايد در كارهايمان بكار ببريم و در بعد فرهنگي نيز بايد مديران بر زير مجموعه شان نظارت كنند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =