تعرفه های سال ۹۷ افزایش چشمگیری نخواهند داشت

شهردار اردبیل گفت: تمامی تمهیدات در شهرداری و شورای شهر اردبیل برای گذر از شرایط سخت اقتصادی اندیشیده شده است و از این بابت در لایحه پیشنهادی بودجه سال آتی در 80 درصد تعرفه ها، افزایش قیمت نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان تصریح کرد: در راستای کمک به بهبود شرایط اقتصادی و جهت فراهم آوری شرایط مناسب، به منظور فعالیت بخش خصوصی در ساخت و ساز با لحاظ توجیه اقتصادی این فعالیت، تعرفه ساخت و سازها افزایش نخواهند داشت.

وی با بیان این که لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل روز یکشنبه تقدیم شورای شهر می شود گفت: با اصلاح برخی از موارد و لحاظ شرایط کنونی سعی شده است خدمات ارایه شده از سوی شهرداری اردبیل در شان شهروندان باشد.

لطف اللهیان با اشاره به این که حداقل افزایش درنرخ تعرفه های سال ۹۷ در نظر گرفته شده است گفت: پیش بینی رونق در ساخت و ساز ها با توجه به عدم افزایش در تعرفه ها، کمک بلاعوض ساخت به مبلغ هفت میلیون ریال برای هر واحد مسکونی واقع در بافت فرسوده شهر،افزایش ۲۵ درصدی تخفیف در عوارض شهرداری نسبت به سال گذشته برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان نیز از جمله نکات بارز در لایحه پیشنهادی بودجه سال 97 شهرداری اردبیل است.

شهردار اردبیل اضافه کرد: تخفیف ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته برای قشر کم برخوردار جامعه، ارایه تخفیف و حمایت از کانون های تبلیغاتی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی نیز در لایحه بودجه سال 97 در نظر گرفته و کارکنان شهرداری نیز جهت اخذ مجوز میتوانند از تخفیفات ارایه شده بهره مند شوند.

لطف اللهیان در ادامه جلسه از همسطح سازی کامل آرامستان ها تا سال دیگر خبر داد و گفت: همسطح سازی قبور آرامستان های قاسمیه و علی آباد بطور کامل به اتمام رسیده و آرامستان بهشت فاطمه( س ) با بیش از 13 هزار قبر در حال همسطح سازی است که در سال آتی تمامی آرامستان های اردبیل همسطح سازی خواهند شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =